Vaimoni on erittäin kaunis 44-vuotias nainen. Suuret ruskeat silmät, tummat hiukset ja klassisen kauniit kasvot. Synnytykset ovat muokanneet vartaloa, ja rouvan takapuoli on pyöristynyt entisestään, mielestäni jopa aiempaa kiihottavammaksi. Vatsa on pyöristynyt ja pienet rinnat riippuvat vähän, mutta pidän vaimoani haluttavana. Kiimassa hän on taitava rakastelija, jopa eläimellinen lantionpyörittäjä, kuin syntynyt tanssittamaan muhkeaa takapuoltaan kyrvän päällä. Ja imemään munaa.
Olen itse komea, hyvävartaloinen, sulavakäytöksinen ja korkealla libidolla varusteltu mies. Perhe-elämä on kuitenkin vaatinut veronsa, ja seksimme on tyrehtynyt täysin. Haluan seksiä, mutta vielä enemmän haluan pysyä uskollisena. Vientiä minulla olisi, uskon avoimesti saavani naisen kuin naisen. Olen antaja, ja siksi mainio rakastaja.
Nyt minut on vallannut paradoksaalinen fantasia: minua kiihottaa ajatus siitä että vieras mies panee vaimoani. Olen nähnyt miten hän ilahtuu himokkaista katseista ja uskon että hän innostuisi villeihin akteihin jos tilanne olisi otollinen ja asia puolestamme yhteisesti sovittu. Minua kiihottaa ajatella häntä sivelemässä nuoremman miehen vatsalihaksia, avata housut, ottaa suihin ja katsoa miten hän ratsastaa toisella ja miten vieras mies panee häntä takaa.
Silti haluan olla se jota himoitaan. Haluan, että vaimoni haluaa minua ja haluaa tehdä minulle ne taianomaiset temput joissa nuoret miehet eivät pysy mukana. Toisaalta olen aina kiihottunut kaikenlaisista naisista ja haluaisin monenlaista seksiä. Miten edetä? Seksittä, kolmas pyörä, swinger-toiminta, hierontaan, sivusuhde vai ero?