vaimo vieraissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikael 36
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap, olen mies, eikä minulla ole tällaisesta kokemusta. Nuorena olin vaimostani mustasukkainen, mutta nyt kypsemmällä iällä ja kokeneempana voin sanoa, että nuorempana minun olisi pitänyt olla avarakatseisempi ja hyväksyvämpi seksin suhteen. Olisin mielelläni samassa tilanteessa kuin sinä.

Eivätpä pojat paljoa tiedä naisen sielunelämästä. Yleisesti ottaen nainen haluaa olla ja rakastaa sitä yhtä , joka usein on aviomies. Ei hän kaipaa ketään muuta . Miehet väittävät moisella systeemillä tuottavansa iloa vaimolleen , mutta todllisuudessa he sitä itseelleen haaveilevat. Minkähän tähden , sen selvittäkööt vaikka ""jälkiviisaat"" , minä en tiedä.
En minä paheksu , en , mutta väärässä olette pojat jos luulette edustavanne jotain enemmistöä , pikemminkin ""vähemmistöä"" , jota en myöskään paheksu.
Tokihan tällaisia tapahtuu ja paljon hurjempaakin mutta vielä : Nainen haluaa rakastaa miestään ja vain häntä.
Näin juuri, enemmistö haluaa yhä olla yhden miehen nainen, minäkin. Uskoakseni naisilla syy on siinä, että heillä on pimppa ja he voivat päättää siitä, että kenen siemenen päästää hedelmöittämään, näin biologisesti ajatellen ja riippumatta siitä, että tuleeko sitä muksua vai ei.
Minä tuntisin itseni epäkelvoksi, jos mies ehdottaisi mies seuraa itsensä tilalle.

Näin juuri, enemmistö haluaa yhä olla yhden miehen nainen, minäkin. Uskoakseni naisilla syy on siinä, että heillä on pimppa ja he voivat päättää siitä, että kenen siemenen päästää hedelmöittämään, näin biologisesti ajatellen ja riippumatta siitä, että tuleeko sitä muksua vai ei.
Minä tuntisin itseni epäkelvoksi, jos mies ehdottaisi mies seuraa itsensä tilalle.
Puhut varmaan sydämestä, ja oikeassa olet. Minunkin vaimoni, sen verran kuin häntä tunnen, haluaa ennen kaikkea olla hyvä vaimo. Se on minulle aviomiehenä velvoite yrittää parastani omalta osaltani. Siitä huolimatta olemme tästäkin vaihtoehdosta vaimon kanssa keskustelleet. Hänessä on aimo annos ekshibitionistia, kuten monissa meistä, niin miehistä kuin naisista, ja lomamatkoilla olemme ensi töiksemme ottaneet selvää, missä on paikallinen nakuranta. Monta muutakin yhteistä seikkailua meillä on ollut, ja tulee olemaan. Ja se jotain on yhdessä sovittua ja yhdessä toteutettua. Ehkä joskus tämäkin.

Puhut varmaan sydämestä, ja oikeassa olet. Minunkin vaimoni, sen verran kuin häntä tunnen, haluaa ennen kaikkea olla hyvä vaimo. Se on minulle aviomiehenä velvoite yrittää parastani omalta osaltani. Siitä huolimatta olemme tästäkin vaihtoehdosta vaimon kanssa keskustelleet. Hänessä on aimo annos ekshibitionistia, kuten monissa meistä, niin miehistä kuin naisista, ja lomamatkoilla olemme ensi töiksemme ottaneet selvää, missä on paikallinen nakuranta. Monta muutakin yhteistä seikkailua meillä on ollut, ja tulee olemaan. Ja se jotain on yhdessä sovittua ja yhdessä toteutettua. Ehkä joskus tämäkin.
Kyllä sydämestäni puhun. Kiinnostaa tietää, että kumpi teillä keskustelun aloitti? Yleensä mies on se, joka haluaa laajentaa näköalaa ja nainen suostuu. Sitten jotkut kiltit naiset kuvittelevat, että he itsekin oikeastaan haluavat tätä. Tiedän, koska olen itsekin ollut kiltti ja mielyttämisen haluinen, mutta eri asiasta vain.

Huh, kun olen lukenut kalu kovana näitä viestejä! Olen 45+ mies ja kiihotun valtavasti ajatuksesta, että vieras mies yhtyy naiseen ilman kumia, mutta nykyinen naiseni on siveä eikä innostu ajatuksesta. Voi kun saisi jokus vielä nuolla toisen miehen naimaa spermapimpsaa samalla, kun nainen kertoo, miten sai vierasta isoa kalua!

Olen ollut kihloissa en naimisissa mutta olen myös pettänyt silloista miestäni. Muistan aina kun tulin kotiin kasvot syötyinä( Tosi juttu, se mies puri mua kasvoista!) niin silloinen kihlattuni otti täysi hepulit , jopa löi minua mutta sitten kuin jossain unessa hän tarttui minuun ja sanoi: " En ole koskaan elämässäni ollut näin kiihottunut kuin nyt". Sen jälkeen hän kampasi otsatukkanimsilmille ja antoi sellaista suuseksiä jota en voinut edes kuvitella. Hän lankesi kasvoilleni siten että spermat olivat silmilläni hiuksia myöten. Ja sinä iltana suuhuni kustiin ensimmäisen kerran. Olin ollut asiasta vastahakoinen mutta kun tilanne oli tämä niin annoin periksi. T: Teija

• Tykkää
Reactions: Sgt Pippuri
Olen ollut vieraissa myös tuonkin kokemuksen jälkeen. Kaikille kumppaneilleni en ole uskaltanut tunnustaa mutta on ollut myös niitä miehiä joita moinen on kiihottanut. Olen saanut sellaista kostoseksiä tyyliin että katsotaan mihin kykenen ja missä rajat menevät. Eräskin mies halusi että meikkaan räikeästi ja lähden baariin peppuvako farkkujen kanssa ja hän tulee sitten sinne myöhemmin katsomaan kenen kanssa juttelen. Häntä kiihotti ilmeisesti kun olin vähän tuhma. T: Teija

• Rakkaus
Reactions: Fransiscus
Ja toki käytän muutenkin matalalanteisia farkkuja aina tilanteen mukaan. Ainoa miinus niissä on ettei saa kumartua jos tiputtaa vaik jotakin maahan niin sitä ei pysty nostamaan takaisin koska sitten kyllä perävalot näkyy vaikka tukka onkin melkein pyllyyn saakka. T Teija-tyttönen

Minäkin haluan olla yhden miehen nainen. Haluan olla kaksin hänen kanssaan ja kokea hänen kanssaan orgasmeja ja tuntea hänen lantionsa nytkähtelyn, kun hän pumppaa siemenensä minulle kohdunsuulle. (Siellä tosin on kierukka portsarina.) Kukaan muu ei saa olla paikalla.

Muutaman tunnin kuluttua voi olla toinen ylkä, jolle minä haluan taas olla ainoa ja tärkein.

Minäkin haluan olla yhden miehen nainen. Haluan olla kaksin hänen kanssaan ja kokea hänen kanssaan orgasmeja ja tuntea hänen lantionsa nytkähtelyn, kun hän pumppaa siemenensä minulle kohdunsuulle. (Siellä tosin on kierukka portsarina.) Kukaan muu ei saa olla paikalla.

Muutaman tunnin kuluttua voi olla toinen ylkä, jolle minä haluan taas olla ainoa ja tärkein.

Olisi aivan ihanaa tavata kaltaisesi nainen toisen miehen jälkeen, kun vako vielä valuu vieraan siementä. Nuolisin kalukivikona pillua puhtaaksi ja rakastelisin liukasta pillua hirveässä kiimassa!

Näin se on. Olen minäkin 101% yhden miehen nainen. Siinä ei saa olla muita paikalla. Parhaimmillaan olen ollut vuorokaudessa kolmen miehen ainoa nainen (keskimmäinen oli silloinen aviomieheni).

Kyllä vaimo pitää vieraisiin päästää/lähettää, mieluummin aivan ventovieraisiin. Sitten kotiin palatessa tuo aivan uusia niksejä ja rennomman vaimon aviovuoteeseen. Pitää vain pakata kaikenkokoisia kondomeita mukaan.

Vaimoni on erittäin kaunis 44-vuotias nainen. Suuret ruskeat silmät, tummat hiukset ja klassisen kauniit kasvot. Synnytykset ovat muokanneet vartaloa, ja rouvan takapuoli on pyöristynyt entisestään, mielestäni jopa aiempaa kiihottavammaksi. Vatsa on pyöristynyt ja pienet rinnat riippuvat vähän, mutta pidän vaimoani haluttavana. Kiimassa hän on taitava rakastelija, jopa eläimellinen lantionpyörittäjä, kuin syntynyt tanssittamaan muhkeaa takapuoltaan kyrvän päällä. Ja imemään munaa.

Olen itse komea, hyvävartaloinen, sulavakäytöksinen ja korkealla libidolla varusteltu mies. Perhe-elämä on kuitenkin vaatinut veronsa, ja seksimme on tyrehtynyt täysin. Haluan seksiä, mutta vielä enemmän haluan pysyä uskollisena. Vientiä minulla olisi, uskon avoimesti saavani naisen kuin naisen. Olen antaja, ja siksi mainio rakastaja.

Nyt minut on vallannut paradoksaalinen fantasia: minua kiihottaa ajatus siitä että vieras mies panee vaimoani. Olen nähnyt miten hän ilahtuu himokkaista katseista ja uskon että hän innostuisi villeihin akteihin jos tilanne olisi otollinen ja asia puolestamme yhteisesti sovittu. Minua kiihottaa ajatella häntä sivelemässä nuoremman miehen vatsalihaksia, avata housut, ottaa suihin ja katsoa miten hän ratsastaa toisella ja miten vieras mies panee häntä takaa.

Silti haluan olla se jota himoitaan. Haluan, että vaimoni haluaa minua ja haluaa tehdä minulle ne taianomaiset temput joissa nuoret miehet eivät pysy mukana. Toisaalta olen aina kiihottunut kaikenlaisista naisista ja haluaisin monenlaista seksiä. Miten edetä? Seksittä, kolmas pyörä, swinger-toiminta, hierontaan, sivusuhde vai ero?

Yhteistyössä