Vaimon maha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelkääjä alla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
P

Pelkääjä alla

Vieras
Vaimoni painaa 120 kiloa ja maha on senmukainen.Päälläseksiä ei voi edes ajatella koska itse olen 65 kiloinen ruipelo litistyisin hänen alleen.Millaista seksiä te harrastatte eripainoiset kun painoero on vaimon ja sinun välillä 70 kiloa ?

Alkuperäinen kirjoittaja Pelkääjä alla:
Vaimoni painaa 120 kiloa ja maha on senmukainen.Päälläseksiä ei voi edes ajatella koska itse olen 65 kiloinen ruipelo litistyisin hänen alleen.Millaista seksiä te harrastatte eripainoiset kun painoero on vaimon ja sinun välillä 70 kiloa ?

ÄÄÄKKK ei otas eteen...karseeta lsäkibondee yääkk...

Meitin muijal on niin punaset hmmm...posket et vällyje välliikkö mie tuun kovan savottahomman jälkheen ja lasken raskhaan pierun saan huulet ilosest lerpattamaha.Naisel pittää olla siit kii mist miest häät ottaa eikhä mithää vitun nälkhäkurhisoilt olevii kätheepyörtyvii vitu kuikeloit jois lihhaa ei oo missää.Hyö ovat ihan saatanan valmiit vaik etuskuntaa sinne väittävät että siel miehiäkkii ois mut kimeääänissii koikkelehtijoita vähä semmosii homostelijoita hyö ovat,mittää miehii iha suoraa sanottua homoi hyö ovattii.

Alkuperäinen kirjoittaja Metsuri mies:
Meitin muijal on niin punaset hmmm...posket et vällyje välliikkö mie tuun kovan savottahomman jälkheen ja lasken raskhaan pierun saan huulet ilosest lerpattamaha.Naisel pittää olla siit kii mist miest häät ottaa eikhä mithää vitun nälkhäkurhisoilt olevii kätheepyörtyvii vitu kuikeloit jois lihhaa ei oo missää.Hyö ovat ihan saatanan valmiit vaik etuskuntaa sinne väittävät että siel miehiäkkii ois mut kimeääänissii koikkelehtijoita vähä semmosii homostelijoita hyö ovat,mittää miehii iha suoraa sanottua homoi hyö ovattii.

Vitu homostelijoit etuskunta on täönnä ja heitille sukkahousut ja hammeet ovat urospuolelle kiireenvilkkaan hoiettava.Jos miun issäin elläis nii hä häppeis moisii homostelijoit etuskunnasassa.
Olokee Suomen mihet miehii eikä mittää homostelijoita.

Ja arvaa minkä takia vaimollasi on noin paljon ylipainoa, koska hän syö suruunsa. Ja voisit miettiä ihan itsekseesi minkä takia.

Eilen, 04:22
kokemuksesta tiedän (vierailija)
Ja arvaa minkä takia vaimollasi on noin paljon ylipainoa, koska hän syö suruunsa. Ja voisit miettiä ihan itsekseesi minkä takia.

Tuossa oot aivan oikeassa. Vaimo syö suruunsa ja lihoo EIKÄ itse voi auttaa itteään.
Tietää kyllä, että syö liikaa mutta ei sitten oo mitään keinoo löytää motivaatiota olla syömättä - kyn siitä tulee elämään edes pisara hyvältä maistuvaa eliksiiriä. Tiedän tunteen... Saamattomuuskin on "sairaus"... eräässä mielessä. Varsinkin jos pitäisi asian korjaamiseksi lähteä pirstomaan ihmissuhteita...

Alkuperäinen kirjoittaja kokemuksesta tiedän:

Mistä tää nyt tuli? Ap:han puhui ihan asiallisesti, ja näyttääpä vielä haluavan seksiäkin lihavan vaimonsa kanssa. Naiselle tuo paino on todellinen ongelma, koska se on suuri terveysriski pidemmän päälle.
Mutta jos surun takia syö itsensä yli 100-kiloiseksi, oikea osoite on psykoterapia.

Ap:han puhui ihan asiallisesti, ja näyttääpä vielä haluavan seksiäkin lihavan vaimonsa kanssa. Naiselle tuo paino on todellinen ongelma, koska se on suuri terveysriski pidemmän päälle.
Mutta jos surun takia syö itsensä yli 100-kiloiseksi, oikea osoite on psykoterapia.

Olen tässä asiassa aivan samaa mieltä. Jos on surullinen, pitää miettiä miksi on surullinen, kantaa vastuu tunteistaan ja tehdä jotain. Jos olet surullinen suhteessasi, hoida itsesi pois siitä suhteesta äläkä lihota itseäsi tolkuttomiin lukemiin - toisin sanoen: Älä kaada vastuuta elämäsi kurjuudesta muiden niskaan! Se ei hyödytä sinua yhtään. Toki voit myös kertoa kumppanillesi, miksi olet surullinen ja kertoa, mitä pitää tehdä asian korjaamiseksi, mutta, jos mitään ei korjaannu tällä keinolla, keksi muu keino. Kadota se surulliseksi tekevä ihminen elämästäsi. Tämä taisi olla psykoterapeutille ensimmäisen istunnon aikana esille tullut ajatus (useinkaan ei ääneen sanottuna eikä näin varsinkaan näin selkeästi, sillä he yrittävät elää sillä bisneksellä). Mutta näin se on.

Suurin pudottaja ohjelmassa oli kaikki naiset yli sata kiloisia, eikä niistä yhtäkään olisi voinut sen takia kierrätykseen laittaa. Varmaan heillä suurimmalla osalla mies oli pienempi.
65 kiloinen mies on niin laiha, että mehevän naisen ei edes tarvitse reisiään äärimmilleen levittää, kun mies jo hakkaa kuin tikka puun kolossa.
Lihavinkaan emakko, eikä monitonninenn hipporouva pientä poikastaan alleen ruhjo. Kuinka luulet, että sinua rakastava ja haluava naisesi laskeutusi päällesi täydellä kuormalla? Ehkä ihan siinä kiimanhuipulla saattaa olla varomaton, mutta mitä se ei mies XL-seksin takia kestäisi.

Voit kokeilla normaalia ns. lähetyssaarnaajaa siten, että nostat vaimon jalat hartioillesi tai että hän ottaa jalat vatsan päälle koukkuun. Myös takaapäin onnistuu hyvin. Samoin hyvää reisitreeniä vaimollesi on se, että istut sohvalla ja hän tulee istumaan hajareisin sinun päällesi (hänen selkänsä sinun vatsaasi vasten). Todennäköisesti myös ratsastaja-asento on ihan hyvä, koska vaimon painohan on hänen polvillaan ja reisillään eikä sinun päälläsi.

Meillä minä, eli vaimo olen sellainen 65-kiloinen ja mies noin 124-kiloinen, mutta kyllä meillä onnistuu asento kuin asento, enkä ole vielä litistynyt hänen alleen. Eli rohkeasti vain kokeilemaan eri asentoja. Jos pelkäät litistymistä, niin takaa päin -asennossa siitä ei ainakaan ole mitään vaaraa.

Itse naisena painan 50 kg ja mieheni 68 kg. Erittäin hyvää on seksi, ei ole mahat tiellä. 65 kg mies voi olla todella seksikkään näköinen ja viehättävä. Ennen hän kuin 100 kiloinen mörssäri.

Alkuperäinen kirjoittaja No jaa:
Itse naisena painan 50 kg ja mieheni 68 kg. Erittäin hyvää on seksi, ei ole mahat tiellä. 65 kg mies voi olla todella seksikkään näköinen ja viehättävä. Ennen hän kuin 100 kiloinen mörssäri.

ole mies. Kukkakeppi tai kääpiö.

ei ole seksikästä miestä nhnytkään. Oma mieheni on 170 cm ja tuon 68 kg, ja todella hyvärunkoinen ja erittäin seksikäs.

Toisaalta, jos naisella on pituutta alle 160 cm, niin 50 kg on normaalipaino. Hei haloo !!!!

Jos mies painaa alle 70 kg, niin se on joko laiha kuin Biafran nälkäinen tai sitten kääpiö, eli jotain metri seitkyt.
Jaa, mutta onhan ne mäkihyppääjät sitten. Kukkakepin puolelle menee.

Ei teillä ole painoeroa kuin 55 kiloa, ei siis 70 kiloa, kuten virheellisesti ilmoitat.

Mikähän siinä on ettei lihavat ihmiset ite tajuu miten paljon ongelmia lihavuus tuo.
Meillä mies yli ylipainonen ja seksi ei meinaa onnistua miehen roikkuvan mahan takia
ku pitää nostella mahaa et vehkeen saa esille.
Nyt kyllä sapettaa niin noi läskit ihmiset.
Hiiteen kaikki läskit:/

Aloittajalle:

Jos nainen tulee päälle, niin kokeilkaa niin, että yrität kannatella osaa hänen painostaan samalla kuin hän on päällä. Helpompaa naiselle, ja tulee hyvää lihastreeniä itsekin. Toinen vaihtoehto kuntosalitreenille on olla itse päällä ja nostaa naisen jalat olkapäille, tuollaisen naisen jalat painaa varmaan joku 40 kiloa, tulee hyvää treeniä kun pumppaa menemään.

Ja ainiin jokaiselle läskille ämmälle, joka täällä arvostelee miesten kokoja. Se poikkeava olet sinä läskeinesi. Et ole normaali nainen tuolla painoindeksillä. Lopeta miesten arvosteleminen, miehet eivät ole pieniä vaan sinä olet hillitön tankki.

Miksi ihmeessä olet nainut tuollaisen valaan.? Miksi tänne tulet marisemaan. N...i eestä tai takaa mutta pidä eukkosi tyytyväisenä ettei mene vieraisiin:) Lihavat naiset ovat kuulemma kaikkein halukkimpia juuri seksi rintamalla. Itseppähän olet akkasi valinnut. itse en edes kepillä koskisi läskiä naista he ovat ällöttäviä läskivuoria, yök:(((

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä