A
Aku
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja Aku:Palstamammat pettää ja jättää aina
Entäs palstapapat?
Älä vikise petturi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja Aku:Palstamammat pettää ja jättää aina
Entäs palstapapat?
Alkuperäinen kirjoittaja Aku:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja Aku:Palstamammat pettää ja jättää aina
Entäs palstapapat?
Älä vikise petturi
Alkuperäinen kirjoittaja sekaisin:Heippa,
ihan neuvoja olisi hieno ottaa vastaa onko jollakin käynyt todellakin näin?
Aloitettiin seurusteleen teineinä sinä 16 vuotiaiana ja erottii alettii erottii sitä perus teini meininkiä. No lopulta ikää tuli hieman lisää ja muutettiin yhteen, ja kaikki oli ruusuilla tanssimista ja lopuksi ostettiin yhteinen asunto. Tämän jälkeen päätettiin että hankitaan lapsi ja sen jälkeen tietysti häät.
Nyt kun ollaan naimisissa (alle 6kk) ja yksi lapsi(1,5v) on niin vaimoni on alkanut miettimään eroa koska suhde on liian kaverimainen ja puuttuu sitä intohimo suhteesta.
Miten olette selvinneet tälläisestä kriisistä? Itse olen tehnyt kaikkeni suhteen eteen ja siitä ei vaimoni ole valittanut vaan päinvastoin sanonut että tämä on väärin kun toinen on 110% mukana ja yrittää ja toisen tunteet ovat ihan jotain muuta. En haluaisi menettää tätä suhdetta enkä halua lapseni elämään tälläistä tilannetta.
Olen ehdottanut lääkärillä käyntiä että pääsisi keskusteleen asioista ammattilaisen kanssa mutta kuulemma ei ne osaa auttaa eli kirves on jo niinsanotusti heitetty kaivoon vaimoni osalta. Tuntuu kuin hän ei haluaisi edes yrittää pelastaa liittoamme...
Alkuperäinen kirjoittaja s:Mä erosin exästä samoin periaattein. Mentiin kimppaan lukiossa ja oltiin 10v yhdessä, kihloissa ja avoliitossa. Mun puolelta intohimo loppui, oltiin kämppiksiä jne. Ei sille vaan voinut mitään. Joko sitä tuntee toista kohtaan intohimoa tai sitten ei. Lopulta raskastuin toiseen ja jätin exän.