Vain kokoomuksen kannatus on niukasti suurempi kuin kepun ja persujen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusin gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28378625]Loppupeleissä Sipilä on samanlainen bryssä kuin Katainenkin, eli vaikka Sipilä olisi pm niin vastuunkanto jatkuisi: Sipilää äänestämällä ei saa muutosta nykyiseen itsetuhoisaan politiikkaan.[/QUOTE]

Palstapersu jälleen kalastelemassa ääniä. Nollasaalis näyttää tulevan :)

[QUOTE="Nieminen";28378637]Palstapersu jälleen kalastelemassa ääniä. Nollasaalis näyttää tulevan :)[/QUOTE]

Gallupit kertovat toista: kok ja SDP uppoavat, kepu ja persut nousevat.;)

[QUOTE="vieras";28378654]Gallupit kertovat toista: kok ja SDP uppoavat, kepu ja persut nousevat.;)[/QUOTE]

Onhan se kiva, että sinulla on elämässäsi hyviäkin asioita eikä vain niitä kurjia :)

Itse saan niitä iloja omasta henkilökohtaisesta elämästä, enkä puolueiden toiminnasta ja gallupeista. Esimerkiksi aamulenkki auringonpaisteessa meren äärelllä teki hyvää. Joko itse haukkasit happea?

[QUOTE="Nieminen";28378708]Onhan se kiva, että sinulla on elämässäsi hyviäkin asioita eikä vain niitä kurjia :)

Itse saan niitä iloja omasta henkilökohtaisesta elämästä, enkä puolueiden toiminnasta ja gallupeista. Esimerkiksi aamulenkki auringonpaisteessa meren äärelllä teki hyvää. Joko itse haukkasit happea?[/QUOTE]

Kokoomuksen ja sossujen uppoaminen on hyvä asia meille kaikille, sinullekin, vaikka et sitä itse tajua.

[QUOTE="vieras";28378625]Loppupeleissä Sipilä on samanlainen bryssä kuin Katainenkin, eli vaikka Sipilä olisi pm niin vastuunkanto jatkuisi: Sipilää äänestämällä ei saa muutosta nykyiseen itsetuhoisaan politiikkaan.[/QUOTE]

totta, Sipilä on reaalipoliitikko siinä missä Katainenkin

vain Soinin johdolla kurssi muuttuisi

[QUOTE="vieras";28378654]Gallupit kertovat toista: kok ja SDP uppoavat, kepu ja persut nousevat.;)[/QUOTE]

Ettäkö ihan on hallituspuolueiden suosio laskussa ja oppositiossa olevien nousussa? Siis gallupeissa ja kesken kauden. No oho! Varmaan ihan poikkeuksellinen tilanne on tämä.

Sinunkin pitää muistaa viime sunnuntaina uutisoitu puolueiden oma tutkimus, jossa persut olivat suurin inhokkipuolue (perustellustikin), jota vastusti 80% äänestäjistä. Tämä käytännössä tarkoittaa, että kaikki muut hallitusvaihtoehdot ovat jatkossakin mahdollisia paitsi sellaiset, joissa olisivat persut mukana.

Katainen ja Sipilä pystyisivät yhteistyöllä pelastamaan Suomen ja sen talouden, mutta Soinista ei olisi kuin heittämään typeriä herjoja. Onneksi kansa ymmärtää.

Yhteistyössä