"vain" tyttöjä, "vain" poikia....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minja

Vieras
Alkaa ärsyttämään tää että joka perheessä kuuluisi olla kumpaakin sukupuolta. Jos näin ei oo niin saa koko ajan kuulla että millos sen "puuttuvan" lapsen teette?
Myös sukulaiseni jolla on kaksi poikaa, sanoi meille että täytyyhän teidänkin poika tehdä. Sanoin takaisin että tehkää te eka se tyttö, hän sitten suuttu ja rupes huutamaan että me mitään tyttöä haluta.
Kuulin kyllä muualta että kyseinen ihminen toivoo seuraavasta lapsestaan ehdottomasti tyttöä. Eli taisi sillä osua arkaan paikkaan.
Mulle on ihan sama jos meille vielä lapsi tulee että kumpi se on, en sano että haluan pojan, enkä sano että haluan tytön, vaan että halua lapsen.

Mutta saadaan mekin perheet kuulla, joissa on eri sukupuolta... ensimmäiset kommentit mitä sain kun tyttö syntyi pojan jälkeen 'nyt ei tartte tehä enempää' Mutta entäs jos me tahotaan?!

No meillä se homma on niin että mies toivoo tulevasta lapsesta tyttöä, ennestään meillä on poika ja sano että sitten kun on molemmat niin ei tarvii enempää tehdä. ite toivon salaa että ois poika sillä olen aina halunnut poikia. Oonko jotenkin epätavallinen nainen kun en tyttöä toivo, tiedä en... Vaikka olen kyllä "julkisesti" sanonut että haluaisin että molempia löytys, mutta en minä siitä pahastu vaikka ei ikinä tyttöä saataskaan.

Meillä kaksi tyttöä, haluaisin kyllä vielä pojankin. En osaa sanoa, miksi. Heti laitokselta päästyämme on muutamat miespuoliset sukulaiset sanoneet että täytyyhän se poikakin tehdä, että koskas semmonen tulee...

Alkuperäinen kirjoittaja YxVaan:
Meillä kaksi tyttöä, haluaisin kyllä vielä pojankin. En osaa sanoa, miksi. Heti laitokselta päästyämme on muutamat miespuoliset sukulaiset sanoneet että täytyyhän se poikakin tehdä, että koskas semmonen tulee...

Nää kommentit on kyllä niitä mitä en ymmärrä. ihan kun lapsien sukupuolen vois valita.

Alkuperäinen kirjoittaja -jej-:
No meillä se homma on niin että mies toivoo tulevasta lapsesta tyttöä, ennestään meillä on poika ja sano että sitten kun on molemmat niin ei tarvii enempää tehdä. ite toivon salaa että ois poika sillä olen aina halunnut poikia. Oonko jotenkin epätavallinen nainen kun en tyttöä toivo, tiedä en... Vaikka olen kyllä "julkisesti" sanonut että haluaisin että molempia löytys, mutta en minä siitä pahastu vaikka ei ikinä tyttöä saataskaan.

Täällä peesi tälle!

En kyl tykkää siitäkään ku joku puhuu lapsistaan ja kysyt sukupuolia niin vastataan ( kaikki on tyttöjä/poikia ei mun mies mikään sekatyömies oo). Ihan ku ne jolla on molempia juoksis vieraissa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
En kyl tykkää siitäkään ku joku puhuu lapsistaan ja kysyt sukupuolia niin vastataan ( kaikki on tyttöjä/poikia ei mun mies mikään sekatyömies oo). Ihan ku ne jolla on molempia juoksis vieraissa.

No mun anoppi sanoi, kun odotin toista lastamme, että "yhdestä miehestä ei tule kuin yhtä merkkiä". No hupsistakeikkaa, kun hänen pojastaanpa on tullut yksi poika ja kaksi tyttöä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

No mun anoppi sanoi, kun odotin toista lastamme, että "yhdestä miehestä ei tule kuin yhtä merkkiä". No hupsistakeikkaa, kun hänen pojastaanpa on tullut yksi poika ja kaksi tyttöä. :D
oon joskus kuullut perheestä jossa neljän tytön jälkeen syntyi poika. Mies uskoi että vaimon on täytynyt käydä vieraissa kun "yhdeltä mieheltä tulee vain yhtä merkkiä" Ero heille sit tuli..

Yhteistyössä