VAINOHARHAISET aikaisemmin...petetyt kuitenkin....kertokaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Entiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Entiedä

Vieras
Meillä on 2 kk vanha lapsi. En epäile TÄLLÄ hetkellä pettämisestä, mutta raskauden jälkipuolella kesällä olin ihan varma, että jotain oli tekeillä. Mies kuljetti esim. puhelintaan suunnilleen paskalla mukana, oli ihan stressissä jos minä edes puhelimeen koskin, muutenkin seksielämä loppui kuin seinään jne., kuulemma ei huomioinut minua sen takia koska töissä oli raskasta. Kerrankin kun oli illalla menossa baariin yht´äkkiä MUKA huomasi että haluaa mennä parturiin ja ostaa uusia vaatteita heti ja varsinkin laittaa ne päälle HETI kaupassa ennen baariin menoa. Aina oli menossa yhden kaverinsa kanssa, joka pettää omaa vaimoaan mennetullenjapalatessa..siinä ainakin kaverit aina alebeina toisilleen... Ei hän ollut öitä pois eikä mitään, mutta tarviiko pettämiseen tuota....En tiedä, olenko hullu???
Mutta miksi kaikki tuo salailu esim. puhelimen suhteen loppui kuin seinään sen jälkeen kun sanoin, että epäilen jotain....ja aina kun puhun tästä asiasta, en pääse alkua pidemmälle, kun olen jo vainoharhainen akka ja muuta vastaavaa. Olisi niin paljon muitakin esimerkkejä siitä miksi epäilen että silloin olisi ollut jotain menossa, mutta en niitä jaksa näpytellä. Vaikka minä TIEDÄN itse että on ollut jotain, hän kieltää ihan kaiken. Kertokaa joku onko teille käynyt niin että olette epäillyt turhasta ja kaiken voisikin laittaa vain raskauden piikkiin? Olen NIIN surullinen, tunnen itseni ihan idiootiksi, kun en tiedä tai sitten tiedän....SANOKAA OLENKO EPÄILLYT TURHAAN? Kertokaa miten voin itse nousta näiden epäilyjen ulkopuolelle ja käyttäytyä taas normaalisti? Koska en jaksa tätä onnettomuuden tunnetta....

Et ole epäillyt turhaan. Tuo on ihan selvää pässinlihaa, miehelläsi on ollut toinen. Mitään muuta vaihtoehtoa tollaselle käytökselle ei kyllä ole. Ukko seinää vasten vaan, pakko sen on sun kanssas puhua asiasta. Itse en jatkaisi tollasen kanssa jos ei edes keskustella haluaisi.

..juu olen samaa mieltä,kyllä noista merkeistä pitäisi "tyhmemmänkin"(anteeksi)tajuta mikä on homman nimi!Laita miehesi seinää vasten vaan ja varo ettei kanna mitään tarttuvaa tautia mukanaan.Voimia sulle ja onnea pienokaisen johosta!

Juu, kyllähän mä oon tiennytkin jollain tasolla, mutta sitä haluaa vaan aina uskoa parasta toisesta. Ainakin ihmisestä, jota rakastaa ja jonka kuvittelee rakastavan myös. Vauva ainakin on ihana, sitä en kadu hetkeäkään. Katsotaan nyt, pettäminen on aina valinta. Ja jos se on ollut valintana, niin sitten se en ole minä ja vauva.
Tuntuu vaan niin hullulta, että mua ois petetty. No ainakin itse voi katsoa peiliin jatkossakin.

Silti mä mietin tyhmänä, että voisiko asia olla kuitenkin toisin? Että ois vaan ollut oikeesti kiirettä ja muuta. Kun mitään konkreettista mulla ei oo todistaa mitään.

...eihän sitä tiedä millä tasolla pettämistä on tapahtunut,mutta älä ole liian sinisilmäinen,ota härkää sarvista ja selvitä asia!..ja riippuu tietysti paikkakunnan koosta,mutta useinhan pikkulinnut laulaa jo asioista tai sitten käy niin että sinä olet viimeinen joka tietää asiasta!

Kyllähän siinä aika selviä merkkejä on, valitettavasti. Minunkin mieheni kantoi aina puhelinta mukanaan, kotona ollessa illalla puhelin aina hiljaisella ettei muka vauva hairiintyisi, vaikka omani auki yötä päivää, tuntui kotona ollessaan kovin ärsyyntyneeltä kaikesta ja jos kysyi, kaikki kunnossa, töissä vain kiirettä . Minäkin usein kyselin onko toista kun kaikki siihen viittasi, mutta eihän sitä totuutta sieltä noin vain ulos saada. Meillä takana siis 10 vuotta ja minäkin olin niin tosissani kaiken pettämisen yläpuolella, eihän sitä nyt omalle kohdalle...oma ukkoni ei kovin usein " ulkoillut" mutta jälkikäteen tuli ilmi sekin että minulle oli sanonut menevänsä kavereiden kanssa ulos (tosin joukosta oli aina jäänyt sopivasti pois se jolta olisin ehkä voinut jotain kysyäkin) vaikka tosiasiassa oli ollut sen akan seurassa :ashamed: Mieheni petti minua työaikana joten sen toteenosoittaminen oli kovin vaikeata, kunnes sattuma puuttui peliin. Kyllä se valhe tulee ilmi jossain vaiheessa ennemmin tai myöhemmin ja ehkä silloin kun miehesi sitä vähiten odottaa... :saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 01:21 Entiedä kirjoitti:
Meillä on 2 kk vanha lapsi. En epäile TÄLLÄ hetkellä pettämisestä, mutta raskauden jälkipuolella kesällä olin ihan varma, että jotain oli tekeillä. Mies kuljetti esim. puhelintaan suunnilleen paskalla mukana, oli ihan stressissä jos minä edes puhelimeen koskin, muutenkin seksielämä loppui kuin seinään jne., kuulemma ei huomioinut minua sen takia koska töissä oli raskasta. Kerrankin kun oli illalla menossa baariin yht´äkkiä MUKA huomasi että haluaa mennä parturiin ja ostaa uusia vaatteita heti ja varsinkin laittaa ne päälle HETI kaupassa ennen baariin menoa. Aina oli menossa yhden kaverinsa kanssa, joka pettää omaa vaimoaan mennetullenjapalatessa..siinä ainakin kaverit aina alebeina toisilleen... Ei hän ollut öitä pois eikä mitään, mutta tarviiko pettämiseen tuota....En tiedä, olenko hullu???
Mutta miksi kaikki tuo salailu esim. puhelimen suhteen loppui kuin seinään sen jälkeen kun sanoin, että epäilen jotain....ja aina kun puhun tästä asiasta, en pääse alkua pidemmälle, kun olen jo vainoharhainen akka ja muuta vastaavaa. Olisi niin paljon muitakin esimerkkejä siitä miksi epäilen että silloin olisi ollut jotain menossa, mutta en niitä jaksa näpytellä. Vaikka minä TIEDÄN itse että on ollut jotain, hän kieltää ihan kaiken. Kertokaa joku onko teille käynyt niin että olette epäillyt turhasta ja kaiken voisikin laittaa vain raskauden piikkiin? Olen NIIN surullinen, tunnen itseni ihan idiootiksi, kun en tiedä tai sitten tiedän....SANOKAA OLENKO EPÄILLYT TURHAAN? Kertokaa miten voin itse nousta näiden epäilyjen ulkopuolelle ja käyttäytyä taas normaalisti? Koska en jaksa tätä onnettomuuden tunnetta....

Tää kuulostaa ihan meidän parisuhteelta.Tosin tyttö on 8kk et oon kestäny tollasta jo sen verran....ootko pystyny juttelee miehes kanssa???

Kyllä naisen vaisto tällaisissa asioissa pelaa valitettavan hyvin. Kerran olen joutunut toteamaan että vaistooni olisi kannattanut uskoa heti... Mutta myöntämään miehesi ei tule koskaan ellei sinulla ole jotain aivan 100 % varmaan todistetta. Joten älä turhaan hoe sitä miehellesi että epäilet ja tiedät, sillä saat vaan lisää haukuntaa, vaan etsi vedenpitävät varmat todisteet, jotka sitten lyöt pöytään. Näin minä teen tuon kerran opitun jälkeen.

Ehkä olisi hyvä herätellä ajattelemaan kysäisemällä onko meidän suhteessa kaikki hyvin? Voit ihan hyvin ilmaista asian, että sinusta välillä tuntuu siltä että et tiedä missä mennään.
Hyvä tuki ja turva tulee omista perheenjäsenistäsi, jos niitä sinulla on. Pura heille mieltäsi ja yritä saada tukea lähimmäisiltä. Toki näitä aina vähätellään, mutta pääasia että löydät tukea ja olet itsellesi rehellinen.
Tunnetko ketään, joka kulkisi samoissa piireissä kuin miehesi? Kysele hiukan, onko aavistuksesi oikea.

Keksi joku valhe, jolla saat ukon kiinni. Tietty se pitää keksiä hyvin, että se menee läpi, esim. sulle kertoi joku kaveri et oli nähnyt ukkoa jossain, tai et joku nainen soitti sulle ja kertoi et hällä on ukkos kanssa suhde tai jotain. Tosin, kuten sanoin, täytyy keksiä pirun hyvin tuo valhe.

Tutki puhelin, tosin todennäköisesti on hävittänyt kaikki viestit yms. Onkohan miehesi tajunnut, et puhelimeen jää ylös myös kaikki lähetetyt viestit? Tarkista ne, vaikka yöllä. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2005 klo 14:34 Maamikki kirjoitti:
Keksi joku valhe, jolla saat ukon kiinni. Tietty se pitää keksiä hyvin, että se menee läpi, esim. sulle kertoi joku kaveri et oli nähnyt ukkoa jossain, tai et joku nainen soitti sulle ja kertoi et hällä on ukkos kanssa suhde tai jotain. Tosin, kuten sanoin, täytyy keksiä pirun hyvin tuo valhe.

Tutki puhelin, tosin todennäköisesti on hävittänyt kaikki viestit yms. Onkohan miehesi tajunnut, et puhelimeen jää ylös myös kaikki lähetetyt viestit? Tarkista ne, vaikka yöllä. :/

Valheessa on ilmeisesti hyvä elää... Eikö riitä että yksi valehtelee, anna vähän parempia neuvoja, jos sun yleensä neuvoa ketään tarvii!

Juu eipä hyvältä kuullosta, mikäs kumma siinä sitten on että kun nainen on raskaana niin mies menee vieraisiin? Se tuntuu niin väärältä varsinkin silloin kun toinen kantaa sisällään yhteistä lasta. Minä kun epäilin exääni pettämisestä niin tosiaankin tutkin hänen puhelimensa kun hän oli sammunut ja olin aiemmin saanut selville hänen pin-koodinsa, ei ehkä oikein tehty muttei siinä muutakaan keksinyt. Mutta en siis saanut mitään selville, hän taisi aavistaa että saatan tarkistaa puhelimen ja oli poistanut kaikki todisteet. Hänellä nimittäin oli silloin kierroksessa myös toinen nainen minun lisäkseni. No se on nyt ollutta ja mennyttä ja onneksi siitä miehestä eroon pääsin ja tällä hetkellä olen melko onnellisesti naimisissa, toivon vaan että aika kuluu ja opimme tuntemaan ja luottamaan toisiimme täysin kun molemmilla samanlaista ollut menneisyydessä että molempia meitä on petetty. Ap:lle toivon kaikkea hyvää ja nauto pienokaisestasi äläkä anna tämän pettämisajatuksen täysin vallata mieltäsi, totuus kyllä selviää aikanaan. :hug:

Mitäs olet kertonut miehelle, että tapahtuisi jos hän tunnustaisi? Jos pelkää kovasti menettävänsä sinut ja vauvan, niin onhan se selvää ettei tunnusta.

Hakeutukaa puolueettomalle maaperälle juttusille, parisuhdeterapiaan tms. jossa voitte selvitellä asiaa. Vaikka tuossa pettämisjutussa ei olisi perää, niin jotain on suhteessa vialla kun luottamus puuttuu. Jotain täytyy tehdä, itsekseen tilanne ei lähde muuttumaan vai mitä?

Juu, jotain on vialla meidän parisuhteessa, mutta kaikesta päätellen, se vika on sitten mun päässäni ja hormooneissani kuulemma. Yritin sanoa, mitä olen ajatellut ja mieheni tietysti sanoi, että olen ihan hullu ja että tuollaisien sanomisien jälkeen kyllä tuntuu, että mä kyttään kaikkea mitä se tekee ja plaaplaaplaa. Ja sitten se sama "missä välissä minä mitään oisiin kerennyt" ja "en kyllä tiedä miksi on tuntunut tuolta, mutta puheissasi ei kyllä nyt ole mitään järkeä".

Että semmoset puhumiset meillä taas. Täytyy vaan odottaa, että vahingossa jää joskus kiinni. Mä en mihinkään puhelimen penkomiseen rupea, ainakaan vielä. Jotenkin mun pitäs vaan päästä näiden ajatusten ylitse, on kovin raskasta muuten nauttia yhtään mistään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2005 klo 19:06 Katti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2005 klo 14:34 Maamikki kirjoitti:

Valheessa on ilmeisesti hyvä elää... Eikö riitä että yksi valehtelee, anna vähän parempia neuvoja, jos sun yleensä neuvoa ketään tarvii!

No anteeksi kauheasti. Mun mielestä tuollaisessa tilanteessa tärkeintä on saada totuus selville, keinolla millä hyvänsä. Vaikka valehtelemalla. Ja ymmärsin että ap neuvoja juuri tarvitsi!

Samaa mieltä minäkin: Ei se ukko tunnusta mitään pelkällä kyselyllä. Siitä vaan puhelin syyniin niin saat todisteet. Ei ne todisteet taivaasta putoa, kyllä sitä pitää itse toimia jos niitä haluaa. Ihan turhaa höpötystä tuollainen kauhistelu ettei toisen puhelinta voi katsella. Ja unohtakaa semmoiset vastaukset että toisen yksityisyyttä pitää kunnioittaa. Ilmiselvästi miehelläkin toisen osapuolen kunnioitus kateissa. Kuka tahansa toista epäillessään ottaa käsiinsä sen puhelimen ihan ekaksi...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2005 klo 15:04 kursailematon kirjoitti:
Samaa mieltä minäkin: Ei se ukko tunnusta mitään pelkällä kyselyllä. Siitä vaan puhelin syyniin niin saat todisteet. Ei ne todisteet taivaasta putoa, kyllä sitä pitää itse toimia jos niitä haluaa. Ihan turhaa höpötystä tuollainen kauhistelu ettei toisen puhelinta voi katsella. Ja unohtakaa semmoiset vastaukset että toisen yksityisyyttä pitää kunnioittaa. Ilmiselvästi miehelläkin toisen osapuolen kunnioitus kateissa. Kuka tahansa toista epäillessään ottaa käsiinsä sen puhelimen ihan ekaksi...

No kyllä sellaiset ihmiset jotka lähtee tuohon selvittelyyn sillä periaatteella, että haluaa pelastaa suhteen ei hae sitä törkyä.
Jos oikeasti haluaa toimia suhteen parhaaksi niin hakee apua. Hakee sitä rakkautta vaikka terapiasta, ei hae vihaa ja merkkejä vihasta toisen taskuista :kieh: