25 vierailija vastaa. oli aamulla laitettu kuiva mut ei pissannut pottaa.tällä kertaa käytös Abri imukyky muistaakseni 0.7.hyvin pitää yö pissat housussa myös vanhemmalla lapsella.isommalle laitoin tuplavaipat päiväksi kun olimme risteilyllä kun ei saatu hyttiä. pienemmällä oli kertikset teipparit.
Löyty kirpparilta pussillinen harsovaippoja 24 klp .pesin ja otin käyttöö mein kohta kolmenvanha tekee pissat vaippaa .meil on ollut vaipan kans muovihousut käytössä joten siirryin käyttää harsoja housuissa en osta enää vaippoi . pissaset harsot vaan koneeseen ja rumpukuivaus pissa pyykki noin kerran viikossa tai miten sattuu kastelee vaipan.nyt on parikuukautta mennyt ilman osto vaippoi.
Muovihousuista.olen lukenut et niitä on tullut uudelleen myyntii ja myös käyttöön siis lapsille tarkoitettuja.muistan kun meillä oli hoitolapsia olin silloin koulussa muistan kun aamulla toivat hoitoon joskus lapsia jolla oli äitini mielestä yö vaippa pissaa täynnä vaikka oli sovittu et pitää vaihtaa kotoo ennen kun tuo hoitoon kun äitini huomasi laittoi hän tällöin muovihousut tälle vaipan päälle kunnes oli vaipan vaihto aika ennen ulos menoa muistini mukaan vaipat oli varmaan muovipintaisia teippivaippoja joista kyllä huomasi kun märkänä jalkojen välissä oli kuin pallo muovihousut oli mun vanhoja kun muistan että mulla pidettii aina yöllä kun pissasin unissani vaippaa en muista oliko harso vai kertis pötkylä sen muistan että lakanan alla oli muovi.