Väite; olen huomannut, että ihminen, jota sinä pidät kauniina on vähän sinun itsesi näköinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samaa vai eri mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

samaa vai eri mieltä

Vieras
. Paranneltu versio sinusta.

Minä pidän Grace Kellystä. Ja minä olen klassinen tyyppi. Kaverini pitää Catherine Zeta-Jonesista - kun tämän kuulin, olin aivan äimän käkenä, että kenen mielestä TUO voi olla maailmankaikkeuden kaunein tyyppi... kunnes tajusin, että Zeta-Jonesilla on aivan samanalaiset silmät ja luusto kuin kaverillani.

Mun serkku on ollut jo vuosia sitä mieltä, että mä näytän Sinkkuelämän Carrie Bradshawlta ja taidan näyttää, mutta ei ole mun mielestä erityisen kaunis nainen. Ja toisaalta, mun naisihanne on hyvin laaja eli kaikenlaiset naiset on kauniita.

http://images.google.fi/images?hl=fi&q=carrie%20bradshaw&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Meneekö myös niin, että ne jotka ovat pyöreämpiä, ihailevat pyöreämpiä naisia ja pitävät just hyvin muodokkaita esim. seksikkäinä? Ja ne jotka ovat hoikempia, tykkäävät enemmän hoikista ja esim. urheilullisista tai poikamaisemmista kropista? Eli ihminen ihailee alitajuisesti jotain sellaista mitä voi saavuttaa. Esim. mulle saavutettavampi on hyvin hoikka tai treenattu kroppa ja sellaista ihailenkin, muodokasta minusta ei saa muuta kuin kirurgin veitsellä, ja siksi alitajunta hylkää tuon vaihtoehdon huonompana? ;)

Olen tumma ja kaunis voimakaspiirteinen nainen.
Mutta pidän myös vaaleista, luonnollisista naisista.

Eli ei, en ole samaa mieltä. Mutta tunnustan, että Jolie on todella kaunis, yksi kauneimpia, ja minussa samaa on nenä ja huulet ( hieman littanampina =) )

Alkuperäinen kirjoittaja samaa vai eri mieltä:
. Paranneltu versio sinusta.

Minä pidän Grace Kellystä. Ja minä olen klassinen tyyppi. Kaverini pitää Catherine Zeta-Jonesista - kun tämän kuulin, olin aivan äimän käkenä, että kenen mielestä TUO voi olla maailmankaikkeuden kaunein tyyppi... kunnes tajusin, että Zeta-Jonesilla on aivan samanalaiset silmät ja luusto kuin kaverillani.

No en kyllä allekirjoita tätä väittämää. Itse esim. pidän juuri zeta-jonesia ehkä maailman kauneimpana naisena marilyn monreyn lisäksi, enkä kyllä muistuta kumpaakaan.

Ja asiasta toiseen, eikös sitä sanota että koira muistuttaa isäntäänsä?

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Meneekö myös niin, että ne jotka ovat pyöreämpiä, ihailevat pyöreämpiä naisia ja pitävät just hyvin muodokkaita esim. seksikkäinä? Ja ne jotka ovat hoikempia, tykkäävät enemmän hoikista ja esim. urheilullisista tai poikamaisemmista kropista? Eli ihminen ihailee alitajuisesti jotain sellaista mitä voi saavuttaa. Esim. mulle saavutettavampi on hyvin hoikka tai treenattu kroppa ja sellaista ihailenkin, muodokasta minusta ei saa muuta kuin kirurgin veitsellä, ja siksi alitajunta hylkää tuon vaihtoehdon huonompana? ;)

Mun kohdalla menee ainakin noin... Oon huomannut että pidän pyöreämpää naista seksikkäämpänä kuin hoikkaa.

en ole yhtään samaa mieltä!! pidän esim zeta-jonesia todella kauniina, mitään samaa meissä ei ole, ja taas esim karita tuomolasta löydän paljon samoja piirteitä, enkä ole ikinä käsittänyt hänen kauneutensa ihastelua..
no, tosin riippuuhan se siitäkin, mikä käsitys ihmisellä on itsestään.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Mun serkku on ollut jo vuosia sitä mieltä, että mä näytän Sinkkuelämän Carrie Bradshawlta ja taidan näyttää, mutta ei ole mun mielestä erityisen kaunis nainen. Ja toisaalta, mun naisihanne on hyvin laaja eli kaikenlaiset naiset on kauniita.

http://images.google.fi/images?hl=fi&q=carrie%20bradshaw&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

mun miehen mielestä tuo nainen on rumimpia naisia telkkarissa mitä on nähny..ite en nyt niin rumana pidä mutta mun mies aina kauhistelee sitä.

Yhteistyössä