Väite; olen huomannut, että ihminen, jota sinä pidät kauniina on vähän sinun itsesi näköinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samaa vai eri mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja selväpiirteinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Olen samaa mieltä. Tosin tuo ei välttämättä koske vastakkaista sukupuolta.

Kyllä ainakin mulla koskee.

Totesinkin välttämättä =)
Muistan joskus lukeneeni jonkin tutkimuksen ( tieteellistä analyysiä tämä toteamus parhaimmillaan), että toisiaan muistuttavat pariskunnat pysyisivät pidempään yhdessä kuin päinvastaista edustavat pariskunnat.

Alkuperäinen kirjoittaja ----:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Mun serkku on ollut jo vuosia sitä mieltä, että mä näytän Sinkkuelämän Carrie Bradshawlta ja taidan näyttää, mutta ei ole mun mielestä erityisen kaunis nainen. Ja toisaalta, mun naisihanne on hyvin laaja eli kaikenlaiset naiset on kauniita.

http://images.google.fi/images?hl=fi&q=carrie%20bradshaw&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

mun miehen mielestä tuo nainen on rumimpia naisia telkkarissa mitä on nähny..ite en nyt niin rumana pidä mutta mun mies aina kauhistelee sitä.

Samoin! Mies pitää ihan kauheen näköisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Meneekö myös niin, että ne jotka ovat pyöreämpiä, ihailevat pyöreämpiä naisia ja pitävät just hyvin muodokkaita esim. seksikkäinä? Ja ne jotka ovat hoikempia, tykkäävät enemmän hoikista ja esim. urheilullisista tai poikamaisemmista kropista? Eli ihminen ihailee alitajuisesti jotain sellaista mitä voi saavuttaa. Esim. mulle saavutettavampi on hyvin hoikka tai treenattu kroppa ja sellaista ihailenkin, muodokasta minusta ei saa muuta kuin kirurgin veitsellä, ja siksi alitajunta hylkää tuon vaihtoehdon huonompana? ;)

No, mie olen aika luikku, leveharteinen ja kapealanteinen (PRKL!!) ja ihailen sellaisia muodokkaita naisia, jollaiseksi en pysty tulemaan, ellei lonkkaluitani/lantioluitani vaihdeta leveämpiin :D

Esim, ihailen Dita von Teeseä vartalonsa ja kauneutensa puolesta, mutta siihen se jääkin.. Ja itse en koskaan voi tulla sellaiseksi, edes kirurgin vetisen avulla

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Meneekö myös niin, että ne jotka ovat pyöreämpiä, ihailevat pyöreämpiä naisia ja pitävät just hyvin muodokkaita esim. seksikkäinä? Ja ne jotka ovat hoikempia, tykkäävät enemmän hoikista ja esim. urheilullisista tai poikamaisemmista kropista? Eli ihminen ihailee alitajuisesti jotain sellaista mitä voi saavuttaa. Esim. mulle saavutettavampi on hyvin hoikka tai treenattu kroppa ja sellaista ihailenkin, muodokasta minusta ei saa muuta kuin kirurgin veitsellä, ja siksi alitajunta hylkää tuon vaihtoehdon huonompana? ;)

Mun kohdalla menee ainakin noin... Oon huomannut että pidän pyöreämpää naista seksikkäämpänä kuin hoikkaa.

No kukapa ei pitäis - paitti syömishäiriöiset.

Minusta kaunis on Christina Aguilera, jota en todellakaan muistuta. Pidän myös Sarah Jessica Parkeria ja laulaja Irinaa hyvän näköisinä. Eivät mitään kauniita ole, mutta jotenkin pidän heidän ulkonäostään.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
No joo.Näin se taitaa mennä.Olen itse tumma ja yhtään blondia tai punapäätä ei suosikkilistalta löydy =)

Mä taas blondi ja monta vaaleaa naista löytyy suosikkilistalta, on muutama ristiverinen ja tummakin.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:

Mun kohdalla menee ainakin noin... Oon huomannut että pidän pyöreämpää naista seksikkäämpänä kuin hoikkaa.

juu tää pitää kyllä enemmän paikkansa kun toi kauniina pitäminen..

pink300.jpg

Niin kaunis. B)

Enpä tiedä. Itse tykkään kaiken näköisistä ihmisistä, ei ole siis vain yhtä ihmistyyppiä joita pitäisin kauniina. Yleensä löydän kauniita piirteitä jokaisesta ihmisistä ja sitten on tietysti niitäkin ihmisiä jotka ovat kokonaisuudessa kuin afroditeja.

Olen samaa mieltä. Pidän sopusuhtaisista klassisen kauniista vaaleista naisista. Törröttävä huuliset tai nykerönenäiset eivät ole minusta kauniita, voivat olla hyvännäköisiä mutta se onkin eri asia.

kuin se, että ihminen luonnostaa pitää eniten niistä ihmisistä jotka ajattelee samansuuntaisesti. Ja ihminen yrittää aina joko tiedostaen tai tiedostamatta vaikuttaa muihin ihmisiin, jotta he alkaisivat ajatella/käyttäytyä samoin kuin itse.

Yhteistyössä