Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Tiedoksenne...:Tirsku ja Pinki: Ei Angelina Jolie ole edes kaunis!!
No onhan!![]()
Mäkään en tykkää :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Tiedoksenne...:Tirsku ja Pinki: Ei Angelina Jolie ole edes kaunis!!
No onhan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja selväpiirteinen:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Olen samaa mieltä. Tosin tuo ei välttämättä koske vastakkaista sukupuolta.
Kyllä ainakin mulla koskee.
Alkuperäinen kirjoittaja ----:Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:Mun serkku on ollut jo vuosia sitä mieltä, että mä näytän Sinkkuelämän Carrie Bradshawlta ja taidan näyttää, mutta ei ole mun mielestä erityisen kaunis nainen. Ja toisaalta, mun naisihanne on hyvin laaja eli kaikenlaiset naiset on kauniita.
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=carrie%20bradshaw&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
mun miehen mielestä tuo nainen on rumimpia naisia telkkarissa mitä on nähny..ite en nyt niin rumana pidä mutta mun mies aina kauhistelee sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Tiedoksenne...:Tirsku ja Pinki: Ei Angelina Jolie ole edes kaunis!!
No onhan!![]()
Mäkään en tykkää :/
Alkuperäinen kirjoittaja öö:Meneekö myös niin, että ne jotka ovat pyöreämpiä, ihailevat pyöreämpiä naisia ja pitävät just hyvin muodokkaita esim. seksikkäinä? Ja ne jotka ovat hoikempia, tykkäävät enemmän hoikista ja esim. urheilullisista tai poikamaisemmista kropista? Eli ihminen ihailee alitajuisesti jotain sellaista mitä voi saavuttaa. Esim. mulle saavutettavampi on hyvin hoikka tai treenattu kroppa ja sellaista ihailenkin, muodokasta minusta ei saa muuta kuin kirurgin veitsellä, ja siksi alitajunta hylkää tuon vaihtoehdon huonompana?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja öö:Meneekö myös niin, että ne jotka ovat pyöreämpiä, ihailevat pyöreämpiä naisia ja pitävät just hyvin muodokkaita esim. seksikkäinä? Ja ne jotka ovat hoikempia, tykkäävät enemmän hoikista ja esim. urheilullisista tai poikamaisemmista kropista? Eli ihminen ihailee alitajuisesti jotain sellaista mitä voi saavuttaa. Esim. mulle saavutettavampi on hyvin hoikka tai treenattu kroppa ja sellaista ihailenkin, muodokasta minusta ei saa muuta kuin kirurgin veitsellä, ja siksi alitajunta hylkää tuon vaihtoehdon huonompana?![]()
Mun kohdalla menee ainakin noin... Oon huomannut että pidän pyöreämpää naista seksikkäämpänä kuin hoikkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:No joo.Näin se taitaa mennä.Olen itse tumma ja yhtään blondia tai punapäätä ei suosikkilistalta löydy =)
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja öö:Meneekö myös niin, että ne jotka ovat pyöreämpiä, ihailevat pyöreämpiä naisia ja pitävät just hyvin muodokkaita esim. seksikkäinä? Ja ne jotka ovat hoikempia, tykkäävät enemmän hoikista ja esim. urheilullisista tai poikamaisemmista kropista? Eli ihminen ihailee alitajuisesti jotain sellaista mitä voi saavuttaa. Esim. mulle saavutettavampi on hyvin hoikka tai treenattu kroppa ja sellaista ihailenkin, muodokasta minusta ei saa muuta kuin kirurgin veitsellä, ja siksi alitajunta hylkää tuon vaihtoehdon huonompana?![]()
Mun kohdalla menee ainakin noin... Oon huomannut että pidän pyöreämpää naista seksikkäämpänä kuin hoikkaa.
No onhan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:en ole samaa mieltä.
itsekin pidän hyvin erityyppisiä naisia kauniina, kunhan on symmetriset kasvot
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:No joo.Näin se taitaa mennä.Olen itse tumma ja yhtään blondia tai punapäätä ei suosikkilistalta löydy =)