Väite; olen huomannut, että ihminen, jota sinä pidät kauniina on vähän sinun itsesi näköinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samaa vai eri mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Meneekö myös niin, että ne jotka ovat pyöreämpiä, ihailevat pyöreämpiä naisia ja pitävät just hyvin muodokkaita esim. seksikkäinä? Ja ne jotka ovat hoikempia, tykkäävät enemmän hoikista ja esim. urheilullisista tai poikamaisemmista kropista?

en usko.. tai toki ehkä sitten jos muodokas tarkoittaa samaa kuin lihava? Mun mielestä muodokas on sellainen vartalo jossa on lantio, vyötärö ja rinnat, vaikka sitten pienet sellaiset. Jotkut kun ovat tasapaksuja pötkylöitä siitä huolimatta ovatko lihavia, normaalipainoisia vaiko laihoja.

Mutta täytyy sanoa että minä en kyllä muistuta tippaakaan beyoncea :D

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Meneekö myös niin, että ne jotka ovat pyöreämpiä, ihailevat pyöreämpiä naisia ja pitävät just hyvin muodokkaita esim. seksikkäinä? Ja ne jotka ovat hoikempia, tykkäävät enemmän hoikista ja esim. urheilullisista tai poikamaisemmista kropista? Eli ihminen ihailee alitajuisesti jotain sellaista mitä voi saavuttaa. Esim. mulle saavutettavampi on hyvin hoikka tai treenattu kroppa ja sellaista ihailenkin, muodokasta minusta ei saa muuta kuin kirurgin veitsellä, ja siksi alitajunta hylkää tuon vaihtoehdon huonompana? ;)

Minulla ei ole varmaankaan pysyvää naismakua, vaan kaunis (uhkaksi koettu?) riippuu miehen mieltymyksistä. Koska lopullisesti jämähdin mieheen, jonka maku vastaa suunnilleen ulkonäköäni, pidän monelta peruspiirteeltä itseäni muistuttavia kauniina (muunkinlaisia toki, mutta erityisesti).

Mutta tuosta kroppa-ajatusta en allekirjoita. Kadehdin isoja tissejä, olen aina kadehtinut (ja pitänyt myös hyvännäköisinä, jos ei nyt mennä mauttomiin silikonilaajennuksiin)

Joskus katsoin dokumentin aiheesta, jossa väitettiin, että ihmiset luonnostaan pitävät toisissa ihmisissä kauniina samoja asioita, mitä heillä on itsellään. Se on luonnontapa saada vanhempia rakastumaan lapsiinsa. Ja sääntö pätee enemmänkin miehiin kuin naisiin. Ohjelmassa sanottiin myös, että ihmiset ottavat kumppanikseen helpoiten ihmisen joka muistuttaa ulkonäöllisesti häntä itseään.

Ja kun asiaa mietin, niin mulla ja miehellä on aika samanlaiset nenät, ollaan molemmat karvaisia (olisin karvaisempi, jos mitään en poistais) Vaikka oikeasti mies muistuttaa enemmän isääni kuin minua.

Kyllä olen huomannut saman piirteen itsessäni ja läheisissäni. :D Aika hassua, mutta kai me kaikki ollaan sen verran narsisteja, että pidetään kauniina sitä, mitä "voisimme olla".

No sen kyllä huomaa palstaltakin aika nopeasti, jos katselee ketjuja joissa etsitään kaunista naista.
Minä tykkään vähän muodokkaimmista, kun taas Sirkkis pienirintaisista ja booien mielestä tanssijat on kauneimpia. Vaan miksi minusta brunetet ovat kauniimpia, vaikka itse olen blondi tai oikeammin hiirenharmaa.

olisikohan myös mahdollista että itsensä näköisiä "täytyy" kehua siksi että jos esimerkiksi lihava ihminen sanoo pitävänsä laihoista, hän niin sanoessaan haukkuu välillisesti itseään rumaksi. Joten niin ei voi sanoa ainakaan ääneen, vaikka päässä ajattelisikin jotain muuta

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
pink300.jpg

Niin kaunis. B)

kuin kaksi marjaa

Aloin juuri arvostamaan kuitenkin aika sopusuhtaist alantion seutua, peppu tarvitseekin vähän kovempaa treeniä niin olisin ilmeisesti monen naisen, että miehen unelma :D

Alkuperäinen kirjoittaja jfgj:
tää on mun paranneltu versio.

http://images.google.fi/images?hl=fi&um=1&sa=1&q=liv+tyler&btnG=Kuvahaku&aq=f&oq=

Minun mielestä tällä neidillä on ihan yltiömäisen suuri suu jota ei edes voi pitää mitenkään normaalissa asennossa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:
Kokeilin My Heritage sivustoa, jossa etsitään ne julkkikset, jotka muistuttavat minua, eikä niistä kukaan ollut minun mieleiseni kaunotar. Toisaalta, en nähnyt heissä kauheasti yhdennäköisyyttäkään.

minäkin kokeilin :laugh: ja justiinsa tuli nainen jota pidän kauniina...eli Angelina Jolie

ja en kyl tod ole saman näköinen, mielestäni ainakaan :laugh:

Yhteistyössä