K
Kertokaa
Vieras
Yhdessä oltu 13v. ja seksiä harrastettu keskiverrosti aina. Mä olen ollut meistä se halukkaampi ja aloitteen tekijä.
Lasten myötä (5v. ja 1v.) seksiä on enää tosi tosi harvoin (1-3krt/kk). Laatu on ehkä "parempaa" mutta tuntuu ihan käsittämättömältä ettei enää oikeastaan tee mielikään..
Mun mielestä(ainakaan meidän kohdalla) tuo määrä ei ole riittävä ja tiedän että mieheni haluaisi useammin.
Iltaisin olen aina niin väsynyt ja olen niin itsekäs että haluan vaan rauhassa olla ja katsoa vaikkapa telkkua seksin sijaan kun lapset on saatu nukkumaan.
Tuntuu että nuo lapset "imee ns. kaikki mehut" päivän aikana kun niiden kanssa on ja tulee hellittyä ja pusittua.
Mutta mites sitten on mieheni laita?
Kuka häntä hellii?
Olemme puhuneet asiasta ja TIEDÄN että seksi elämä voi olla jäissä tai vähissä lasten ollessa pieniä.
Mutta jos ei asialle mitään tehdä , mitä on odotettavissa vuosien saatossa??
Olemme siitä onnellisessa asemassa että saamme lapset hoitoon halutessamme ja olemme olleet hotelli-lomalla ymv.
Tuntuu vain niin teennäiseltä ja se lisää paineita kun lapset viedään ja tiedetään ns. "mitä ollaan menossa tekemään"..
Pystymme myös puhumaan tästä ja kaikesta muustakin eikä suhteessa muuten ole ongelmia.
Mies urhoollisesti on luvannut pysyä uskollisena ja "odottaa" joka ahdistaa sekin ajatuksena. (koska tietenkin hän toivoo asiaan parannusta)
En käytä mitään hormonaalista ehkäisyäkään koska pelkään sen latistavan viimeisekin seksi halut.
Eli kumilla mennään.
Koska minulla on luomu kierto niin olen halukas oikeastaan vain kierron puoli välissä joka onkin miehelleni ns. "kulta-aikaa".
En vaan käsitä miten voin olla niin haluton ja "kylmä", torjun hellimis ja lähentely yritykset toituvasti joka ei voi tehdä kenekään itsetunnolle kovin hyvää!!!??
Mikä mua vaivaa???
Mies on maailman komein ja ihanin, eikä rakkaudesta ole pulaa.
Pitääkö tässä vain odotella parempia aikoja??? Vai mitä?
Kun ei sitä oikein mistään nappulastakaan saa käännettyä päälle että yht äkkiä tekisi mieli!!
Olen aina ihmetellyt ja säälinyt tälläista tilannetta nuorempana itsekkin ja nyt syyllistyn aivan samaan!
Olin kuvitellut libidoni olevan universumin aktiivisimpia ja olin aina valmis.
Voiko seksistä saada tarpeekseen noin vain??
Ihan vaan jo tämän purkaminen auttaa. Mutta jos jollain olisi jotain vinkkejä tai mahdollisesti kohtalotovereita, kuulisin mielelläni!!