"Väkivalta ei kuulu islamiin."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja islam on rauhanuskonto:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Somalimiehiä jokainen. Mä vain sanoin että ahaa, en uskaltanut muuta kun ei olleet kovin miellyttäviä tilanteita... Joka kerralla olin yksin odottamassa bussia/junaa ja sitten tulee tällainen hihhuli viereen istumaan, tuijottaa silmiin ja kertoo että Allah vihaa niitä jotka eivät tee kuten hän käskee... :/

Minä 'pelkään' somaleita. Toisin sanoen suhtaudun heihin suurella varauksella. He, ja suomalaiset muslimeiksi kääntyneet tuntuvat olevan niitä kaikkein kiihkomielisimpiä.

Somaleiden takia moni maltillisempi muslimiperhe on kuulemani mukaan ottanut lapsensa pois islaminuskon tunneilta koulussa, kun eivät ole halunneet lastensa kuulevan kiihkoilua ja "äitisi on syntinen huora kun ei käytä huivia, ja isäsi on myös menossa helvettiin kun on niin huono muslimi"- juttua.

[QUOTE="vieras";22701423]tämä anatolia tuntuu olevan rasistinen kaikkia muita kohtaan paitsi rättipäämuslimeja.[/QUOTE]

Keitä kohtaan mä olen rasisti?
(somaleihin ja Bulgarian/Romanian romaneihin myönnän suhtautuvani aika kielteisesti)

jos edistät suomen kulttuurin ja suomalaisuuden rappioitumista, sekä yleistä pelkoa ja ahdistuneisuutta kansalaisissa, on se tietyllä tapaa myös rasistista suomea ja suomalaisia kohtaan.

[QUOTE="vieras";22701476]jos edistät suomen kulttuurin ja suomalaisuuden rappioitumista, sekä yleistä pelkoa ja ahdistuneisuutta kansalaisissa, on se tietyllä tapaa myös rasistista suomea ja suomalaisia kohtaan.[/QUOTE]

Tämähän on valtaapitävien (Kok, Kesk, SDP, RKP, vihreät) hallituspolitiikkaa tämä mitä kuvailit.

Siksipä me äänestämmekin eduskuntavaaleissa 17. 04. 2011 ... KEITÄ ?

Suomalaisa ja ihmisä. Selvä.

Tajuatko sinä missä mitäkin puhutaan? Et varmaan ja olet ilmeisesti muslimi miehen kanssa kimpassa :D propsit siitä sinulle, turpaan saat silloin kun se niin haluaa ja lapsiakin se panee jos sillleen on mieli koraanihan katsos kertoo niin että saa tehdä jos halu on vai oletko itse perse pystössä koko ajan että muslimi ei kävisi nussimassa niitä lapsia?

Eihän muslimit ole ihmisiä,heitä saa sättiä ja käydä kimppuun.
Ehkä nämä kristityt suomalais kiihkoilijat näkevät meidät eläiminä??

No eipäs nyt yleistetä sitä teidän muslimien omaa näkemystä toisuskoisista kanssaihmisistä kaikkien muidenkin ihmisten näkemykseksi toisuskoisista!

Se, että muslimi näkee juutalaisen ja kristityn sikana, koirana ja apinana, ei tarkoita sitä että kristitty tai juutalainenkaan näkisi muslimin eläimenä. Kyllä kristitty ja juutalainen näkee muslimin ihan oikein juuri sellaisena kuin mitä muslimi onkin eli terrorismia kannattavana ylimielisenä rasistina.

Ja nyt jos suotte anteeksi niin lähden iltakävelylle kahden RAKKAAN KOIRANI kanssa. Pidän siis pienen palstatauon. Koira on ihmisen paras kaveri. En ikinä pitäisi muslimia koirana!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22701504:
Tämähän on valtaapitävien (Kok, Kesk, SDP, RKP, vihreät) hallituspolitiikkaa tämä mitä kuvailit.

Pedofiilipappien seurakuntaan kuuluvan puoluetta? Voitinko banaanin?

Eikö sua anatolia pelota yhtään että mitä jos! puolisosi muuttuu jollainlailla, tai että lapsistasi tulee jonain päivänä näitä pyhiä sotureita jotka räjäyttelevät itsensä milloin missäkin? oletko miettinyt asiaa tältä kantilta? ei siis millään pahalla.

Tajuatko sinä missä mitäkin puhutaan? Et varmaan ja olet ilmeisesti muslimi miehen kanssa kimpassa :D propsit siitä sinulle, turpaan saat silloin kun se niin haluaa ja lapsiakin se panee jos sillleen on mieli koraanihan katsos kertoo niin että saa tehdä jos halu on vai oletko itse perse pystössä koko ajan että muslimi ei kävisi nussimassa niitä lapsia?

Onko sulla ollut huono elämä? Äiti ei rakastanut, isä hakkasi? Pukki ei koskaan tuonut toivelahjaa? Ikävää.

En tajua, mitä sinä puhut. Ulosantisi on niin sekavaa, ja kirjoitusvirheitä vilisee.

Mulla on aviomiehenä maallistunut muslimi. Sellainen, jonka en 10 v aikana ole kertaakaan nähnyt tai kuullut rukoilleen, paastonneen tai muutenkaan uskoaan harjoittaneen. Pedofiliaa ja muita kamaluuksia hän vastustaa. Turpaani en ole saanut kertaakaan 10 v yhteiselomme aikana, eikä mua ole edes sanallisesti uhattu.

Helvettiin me ollaan koko sakki menossa kiihkomuslimien mielestä: sekä minä, mies että lapset. Mutta ei se meitä haittaa, kiihkoilkoot ihan rauhassa vaan. Ei mekään niistä tykätä.

[QUOTE="vieras";22701575]Eikö sua anatolia pelota yhtään että mitä jos! puolisosi muuttuu jollainlailla, tai että lapsistasi tulee jonain päivänä näitä pyhiä sotureita jotka räjäyttelevät itsensä milloin missäkin? oletko miettinyt asiaa tältä kantilta? ei siis millään pahalla.[/QUOTE]

Täytyy sanoa, että noita asioita en ole vielä koskaan osannut pelätä.

Onko sulla ollut huono elämä? Äiti ei rakastanut, isä hakkasi? Pukki ei koskaan tuonut toivelahjaa? Ikävää.

En tajua, mitä sinä puhut. Ulosantisi on niin sekavaa, ja kirjoitusvirheitä vilisee.

Mulla on aviomiehenä maallistunut muslimi. Sellainen, jonka en 10 v aikana ole kertaakaan nähnyt tai kuullut rukoilleen, paastonneen tai muutenkaan uskoaan harjoittaneen. Pedofiliaa ja muita kamaluuksia hän vastustaa. Turpaani en ole saanut kertaakaan 10 v yhteiselomme aikana, eikä mua ole edes sanallisesti uhattu.

Helvettiin me ollaan koko sakki menossa kiihkomuslimien mielestä: sekä minä, mies että lapset. Mutta ei se meitä haittaa, kiihkoilkoot ihan rauhassa vaan. Ei mekään niistä tykätä.

mutta onko hän sitten todellinen muslimi. kunnioittaako hän sharia-lakia?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22701504:

Hitto, sen kun tietäisi.

Ehdokasta/puoluetta, joka ei ole ääliömäinen tai rasistinen, mutta joka tekisi jotain nykyiselle ääliömäiselle maahanmuuttopolitiikalle. Mistä löydän sellaisen?

[QUOTE="vieras";22701616]mutta onko hän sitten todellinen muslimi. kunnioittaako hän sharia-lakia?[/QUOTE]
Sharia-laki veisi häneltä varmaan hengen...vai mitä sharia sanoo muslimista, joka käyttää alkoholia, hengailee ei-muslimien kanssa, ei ympärileikauta poikaansa eikä kasvata lapsiaan islamiin, on sikaakin syönyt, työskentelee syntisessä ympäristössä...Ei ole tullut kysyttyä asiasta, mutta uskonpa hänen vastustavan shariaa, valtion ja uskonnon kytkemistä. Ei hän ainakaan kotimaansa nykyisestä suunnasta erityisemmin pidä (siellä islam on pikkuhiljaa saamassa jalansijaa politiikassa).

On hän ihan oikea muslimi silti. Uskoo sydämessään, vaikkei elä kuten "hyvän" muslimin pitäisi. On sellainen tapauskovainen vaan. Hänen kaltaisiaan on monia.

Yhteistyössä