A
ap
Vieras
Sain pari viikkoa sitten muutaman tonnin rahaa, kun ilmeni, että olin isäni jonkun selektavakuutuksen edunsaaja. En valita, kiva juttu, mutta ihmettelen. Onko tosiaan mahdollista, että minut nimetään jonkun vakuutuksen edunsaajaksi ilman virallista suostumustani? Isä ei siis ollut mitään puhunut tällaisesta ja itse olin monta päivää ihan pihalla, kun tilillä olikin muutama tonni ylimääräistä rahaa ennenkuin pankista sitten tuli viralliset paperit.