P
pää hajoo!!!
Vieras
nyt kun olen lukenut suomi24, kaksplus ja vauva-lehden, ja monen muun paikan foorumeilta synnytyskokemuksia, niin tuntuu pieneltä todennäköisyydeltä saada synnytettyä terve vauva ja säilyä itsekin inhimillisillä vaurioilla
ei kai synnytys kaikilla ole niin invalidisoiva, eihän? siis, on mutsillakin ollu helppo synnytys x3, mutta ollaanko me nykyinen sukupolvi jotenkin heikompia?
ei kai synnytys kaikilla ole niin invalidisoiva, eihän? siis, on mutsillakin ollu helppo synnytys x3, mutta ollaanko me nykyinen sukupolvi jotenkin heikompia?