Valdoxan, uusi masennuslääke!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toivo elää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toivo elää

Vieras
Eli nyt apteekeissa tää uusi masennuslääke, tosin ei vielä kela korvattava!
Tänään pitäis aloitella illalla tää lääke, ja toivo on korkealla, sillä terapia käyty ja kaikki mahd. lääkke kokeiltu..Mutta eivät sovi. Ja olo tosi kurja.

http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/article239231.ece

Myös uusimmassa kauneus ja terveys lehdessä juttua tästä lääkkestä.

Tsemppiä ap:lle!! Tiedä vaikka pääsis joskus eroon ite yhdestä vanhasta lääkkeestä (lihottaa ja turvottaa) ja mirtatsapiinista (sama juttu) ja pysyis kunnossa vaikka tällä uudella lääkkeellä. Paljonko nuo mahtavat maksaa??

Alkuperäinen kirjoittaja Veiras:

Reseptilääkkeiden mainostaminen on laitonta!

Mutta KAIKISTA haittavaikutuksista asianomaisten täytys kyllä valittaa Lääkelaitokselle... Ei ole kokemusta kuin laivamaalista, jota on monissa pillereissä, myös karkeissa vitamiinivalmisteissa, jotka ei sovi nikkeliallergikolle:
http://syksy09.nettisivu.org/

Niin että melatoniini pakattu kalliiseen pakettiin???
Vai?
Melatoniinihan on elimistön oma hormooni jota mm. jenkkilässä saa ostaa melkein ilmaiseksi ja ilman reseptiä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmnnnn:
Niin että melatoniini pakattu kalliiseen pakettiin???
Vai?
Melatoniinihan on elimistön oma hormooni jota mm. jenkkilässä saa ostaa melkein ilmaiseksi ja ilman reseptiä.

Ei tuo kys. lääke ole melatoniinia.

Alkuperäinen kirjoittaja tytty:
Mä käytän ja olen valmis maksaan tuon, toimii mulla loistavasti. Terveyteen löytyy aina rahaa, varsinkin näin mahtavaan lääkeeseen!

Olen iäkkäämpi henkilö ja sairastanut masennusta vuosia. Siihen liittyy vaimokkeeni rintasyöpäkuolema -95 syliini.
Olen saanut käyttää melkein kaikki myynissä olevat lääkkeet, mutta ne eivät anna toivottavaa vastetta.
Oletko todennut haittavaikutuksia ( lieviä, vaikeita )?

Kerro kuulumisesi, koska eräs psykiatrian dosentti suositteli minulle uutena lääkkeenä.

Reppana 48

Yhteistyössä