VALEHTELEEKOHAN MIES...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Tai siis en nyt tiedä miksi mulla on niin epäileväinen olo ja ylipäätään että minkä suhteen tuo mies sitten muka valehtelisi.

Hän on ollut hirveän etäinen pari päivää. Mulla oli tänään tärkeä työhaastattelu, eikä edes toivottanut onnea eikä kysynyt miten se meni. (Yleensä aina on vastaavissa asioissa ollut todella läsnä ja tsempannut)

Hänen pankkikorttinsa on suljettu. Hän ei ole sen suuremmin vaivautunut asiaa selvittämään, vaikka tietysti olen kehoittanut. Nyt sitten soitti pankkiin, ja loppujen lopuksi meni puhumaan pois luotani. Puhelun loputtua kysyin, että mitäs ne sanoivat, mutta vastaili ympäripyöreästi ja epäselvästi. (Normaalisti setvitään yhdessä kaikki tällainen)

Olen toki kysynyt, että onko sulla joku, kun oot tollanen, mutta naurahtaa ja sanoo, että ei ole. Ei ota mua jotenkin mukaan elämäänsä enää, tuntuu salailevan ja valehtelevan asioista.

Hän on suhteemme alussa ollut täysi valehteleva paskakasa, siitä nyt mulla epäilykset heräsivät ja pelkään, että jokin on pahasti pielessä. Toisaalta on kyllä muuttunut tässä vuosien varrella tunnolliseksi, rakastavaksi ihmiseksi, jolle minun hyvinvointini on "maailman tärkeintä" ja tekee kaikkensa, jotta olisin onnellinen ja meillä asiat hyvin.

En usko, että ainakaan uhkapelien vuoksi vaikeuksissa on, kun ei pelaa kuin kenoa ja joskus pelikoneilla. Ja siis vietämme kaiken vapaa-aikamme yhdessä ym., joten tietäisin jos kävisi pelaamassa jossain muualla.

Miten mä selvitän tätä asiaa?! Meillä omat tilit. Katson toisinaan hänen tiliotteitaan, missä ei tunnu mitään olevan vialla. Ja kun olen kysynyt onko raha-asiat kunnossa, vastaa että on (mihin en tietenkään sokeasti luota!), joten en oikein tiedä että mitä tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
En usko, että ainakaan uhkapelien vuoksi vaikeuksissa on, kun ei pelaa kuin kenoa ja joskus pelikoneilla. Ja siis vietämme kaiken vapaa-aikamme yhdessä ym., joten tietäisin jos kävisi pelaamassa jossain muualla.

Miten mä selvitän tätä asiaa?! Meillä omat tilit. Katson toisinaan hänen tiliotteitaan, missä ei tunnu mitään olevan vialla. Ja kun olen kysynyt onko raha-asiat kunnossa, vastaa että on (mihin en tietenkään sokeasti luota!), joten en oikein tiedä että mitä tehdä.

Miten sillä sit vois olla toinen nainen sun tietämättä, jos se ei pelaamassakaan voi olla sun tietämättä? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja önniäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Miten sillä sit vois olla toinen nainen sun tietämättä, jos se ei pelaamassakaan voi olla sun tietämättä? :whistle:

Ei siis en tarkoittanut toista naista, kun kerroin kysyneeni että onko miehelläni joku, vaan siis että onko joku HÄTÄNÄ/vialla jne... :D Huomasin itsekin tosta aloitusviestistä, että vähän epäselvästi kirjoitettu, mutta milläs muokkaat. :)

Alkuperäinen kirjoittaja MINÄ:
Tutustu ukkoos paremmin, niin ei tarvi täältä neuvoja kysellä!

Tunnen kyllä ukkoni kuin omat taskuni, eikä normaalisti ole tuollainen, siksi ihmetyttää ja epäilyttää ja siksi täältä niitä neuvoja nyt kyselen. Jos se sinua niin häiritsee, niin yhy yhy. ;)

Kerroit, että hän on ollut etäinen ja omissa mietteissään.
Itselleni tuli työmurheet mieleen. Voisiko hänellä olla töissä jokin kiireellinen työ alla ja siitä stressiä tai pahimmassa tapauksessa voisiko hänen työpaikallaan olla puhuttu lomautuksista ja irtisanomisista.

Yhteistyössä