N
nimetön
Vieras
Elikkäs mieheni on tosi kova valehtelemaan ja sepittelemään tarinoita. hän on puolivuotta kertonut (ja olen olettanut) että on tosi sairas. Nyt sitten selvisi että hän ei olekaan ollut vakavasti sairas vaan valehdellut/ antanut minun olettaa että on. Puolivuotta mä pelkäsin että mun mies kuolee ja lapset menettää isänsä.... nyt kun selvisi tuo valhe niin mulla on takki aivan tyhjä ja tosi petetty olo. Toisaalta helpotus et mies on kunnossa (varsinkin aluksi) mut nyt on suunnaton viha ja pettymys. Mun unelmat on palasina... taas. Mies on aikaisemminkin valehdellut asioita ja melkein tiedän että ei koskaan tule muuttumaan tuosta.
Nyt mä pohdin riittääkö pelkkä rakkaus pitämään liiton koossa kun luottamus on täysin mennyt. En haluaisi heittää mun unelmia romukoppaan, mutta toisaalta tuntuu aivan mahdottomalta ajatukselta nousta tästä suosta ja jatkuvien valheiden verkosta. Meillä on pari muksua, joten en halua ns aikalisän ottoa.
Nyt mä pohdin riittääkö pelkkä rakkaus pitämään liiton koossa kun luottamus on täysin mennyt. En haluaisi heittää mun unelmia romukoppaan, mutta toisaalta tuntuu aivan mahdottomalta ajatukselta nousta tästä suosta ja jatkuvien valheiden verkosta. Meillä on pari muksua, joten en halua ns aikalisän ottoa.