valehteleva mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nimetön

Vieras
Elikkäs mieheni on tosi kova valehtelemaan ja sepittelemään tarinoita. hän on puolivuotta kertonut (ja olen olettanut) että on tosi sairas. Nyt sitten selvisi että hän ei olekaan ollut vakavasti sairas vaan valehdellut/ antanut minun olettaa että on. Puolivuotta mä pelkäsin että mun mies kuolee ja lapset menettää isänsä.... nyt kun selvisi tuo valhe niin mulla on takki aivan tyhjä ja tosi petetty olo. Toisaalta helpotus et mies on kunnossa (varsinkin aluksi) mut nyt on suunnaton viha ja pettymys. Mun unelmat on palasina... taas. Mies on aikaisemminkin valehdellut asioita ja melkein tiedän että ei koskaan tule muuttumaan tuosta.

Nyt mä pohdin riittääkö pelkkä rakkaus pitämään liiton koossa kun luottamus on täysin mennyt. En haluaisi heittää mun unelmia romukoppaan, mutta toisaalta tuntuu aivan mahdottomalta ajatukselta nousta tästä suosta ja jatkuvien valheiden verkosta. Meillä on pari muksua, joten en halua ns aikalisän ottoa.

toi itse tehtyjä labrakoe tulos lappuja ja yksinkertaisesti olin vaan sinisilmäinen ja uskoin kaiken mitä sepitti. Vaikka syksyllä tiesin että jotain on pielessä niin laitoin vain vakavan sairauden piikkiin.

Yhtään en tiedä mitä haki valehtelulla. Ei osaa selittää miksi valehteli ja miksi ei kertonut totuutta. Perheterapiaan koitin varata aikaa ja luultavasti sinne menemme kunhan aika vapautuisi jostain välistä.

Alkuperäinen kirjoittaja alkup:
Yhtään en tiedä mitä haki valehtelulla. Ei osaa selittää miksi valehteli ja miksi ei kertonut totuutta. Perheterapiaan koitin varata aikaa ja luultavasti sinne menemme kunhan aika vapautuisi jostain välistä.

Onko mies saanut muuten tarpeeksi huomiota? Tuli mieleen, että esim. teinitytöthän usein valehtelevat kaikenlaista saadakseen huomiota, huolenpitoa ja välittämistä osakseen. Onko mies saanut puhua aikaisemmin tarpeeksi ja onko häntä kuunneltu? Sellaiset asiat yleensä vaikuttavat.

Onhan hänellä takana vaikea lapsuus ja tiedän että tietyt asiat ovat muokanneet hänen käytöstään. Yhdessä ollaan kumminkin oltu jo yli 15 vuotta ja alusta asti on välillä selvinnyt pieniä valheita...+ tämä viimeisin tosi rankka. Valehtelee mulle, muille sukulaisille, työkavereilleen jne. En varmaan tiedä edes kaikkea. Valehteluaan ei myönnä ennen kuin on täysin nurkkaan ajettu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja alkup:

Onko mies saanut muuten tarpeeksi huomiota? Tuli mieleen, että esim. teinitytöthän usein valehtelevat kaikenlaista saadakseen huomiota, huolenpitoa ja välittämistä osakseen. Onko mies saanut puhua aikaisemmin tarpeeksi ja onko häntä kuunneltu? Sellaiset asiat yleensä vaikuttavat.

no sama se onko saanu tarpeeks huomioo vai ei..ei tuollaista valehdella.toi on mielestäni jo tosi sairasta!