V
vieras
Vieras
ja hän ei voi antaa mulle sitä anteeksi-Tiedän että syy on täysin minun,mutta petin luottamusken kuulemma loppuiäksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja hän ei voi antaa mulle sitä anteeksi-Tiedän että syy on täysin minun,mutta petin luottamusken kuulemma loppuiäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sovittiin että lähden kaupungille shoppaileen ja saan hummata 200 euroa ja hummasinkin 300 euroa.Nyt mies mulle suuttunut ja vihainen.
Meillä on yhteiset rahat.Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sovittiin että lähden kaupungille shoppaileen ja saan hummata 200 euroa ja hummasinkin 300 euroa.Nyt mies mulle suuttunut ja vihainen.
Käytitkö omia rahojasi?Minä en ole koskaan sopinut miehen kanssa paljonko törsään.Se on mun asia mitä teen rahoillani.
Alkuperäinen kirjoittaja inbna:miten 100 euron rahasotku voi olla anteeksiantamatonta? :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ymmärrä.Kuulemma ei enää luota muhun.Sano vaan että kuinkahan on mennyt noin kusipää akan kans naimisiin joka valehtelee.No,syy on minun,sille ei voi mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on yhteiset rahat.
Alkuperäinen kirjoittaja harnaa:Alkuperäinen kirjoittaja inbna:miten 100 euron rahasotku voi olla anteeksiantamatonta? :/
samaa mietin minäkin :/
Paitsi jos mies haluaa erota ja etsii vain sopivaa syytä vierittää eron toisen niskaan.ei tuollainen asia voi olla ylitsepääsemätön.
mun mies saattas huomauttaa tai vaatia keskustelua moisesta asiasta mutta ei se meidän välistä luottamusta rikkoisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ymmärrä.Kuulemma ei enää luota muhun.Sano vaan että kuinkahan on mennyt noin kusipää akan kans naimisiin joka valehtelee.No,syy on minun,sille ei voi mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hyvänen aika... kuulostaa tosiaanki siltä että nyt on ongelmia jossain ihan muussa asiassa ja tässä oli vaan törmättiin jäävuoren huippuun??