Valehtelin miehelleni....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen joskus n. 10 vuotta sitten mokannut kans pahasti. Petin mieheni luottamuksen todella pahasti. En pettänyt häntä vaan valehtelin ja salailin muita asioita häneltä. Sitten tulin raskaaksi, ja odotusaikana selvitimme asiat ja hän antoi minulle anteeksi. Pitkään on mennyt ennen kuin hän taas ihan oikeasti pystyi luottamaan minuun. olemme tapahtuneen jälkeen siis saaneet kaksi ihanaa lasta ja menneet naimisiin ja tänä päivänä luottamus on taas 100 %, eikä mieleeni tulisi tehdä enää mitään mikä vaaraantaisi suhteemmme.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sovittiin että lähden kaupungille shoppaileen ja saan hummata 200 euroa ja hummasinkin 300 euroa.Nyt mies mulle suuttunut ja vihainen.

Käytitkö omia rahojasi?Minä en ole koskaan sopinut miehen kanssa paljonko törsään.Se on mun asia mitä teen rahoillani.

En ymmärrä.Kuulemma ei enää luota muhun.Sano vaan että kuinkahan on mennyt noin kusipää akan kans naimisiin joka valehtelee.No,syy on minun,sille ei voi mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:
Sovittiin että lähden kaupungille shoppaileen ja saan hummata 200 euroa ja hummasinkin 300 euroa.Nyt mies mulle suuttunut ja vihainen.

Käytitkö omia rahojasi?Minä en ole koskaan sopinut miehen kanssa paljonko törsään.Se on mun asia mitä teen rahoillani.
Meillä on yhteiset rahat.

Alkuperäinen kirjoittaja inbna:
miten 100 euron rahasotku voi olla anteeksiantamatonta? :/

samaa mietin minäkin :/
Paitsi jos mies haluaa erota ja etsii vain sopivaa syytä vierittää eron toisen niskaan.ei tuollainen asia voi olla ylitsepääsemätön.
mun mies saattas huomauttaa tai vaatia keskustelua moisesta asiasta mutta ei se meidän välistä luottamusta rikkoisi.

En ymmärrä.Kuulemma ei enää luota muhun.Sano vaan että kuinkahan on mennyt noin kusipää akan kans naimisiin joka valehtelee.No,syy on minun,sille ei voi mitään.

No ei se ehkä sinulta ollut ihan reilua, tai riippuu vähän tietysti rahatilanteesta.

Mutta ensimmäinen asia mikä mulla tulee mieleen, on se että äijä salaa itse jotain pahempaa.

Kun tuo on kuitenkin aikamoista ylireagointia.

Alkuperäinen kirjoittaja harnaa:
Alkuperäinen kirjoittaja inbna:
miten 100 euron rahasotku voi olla anteeksiantamatonta? :/

samaa mietin minäkin :/
Paitsi jos mies haluaa erota ja etsii vain sopivaa syytä vierittää eron toisen niskaan.ei tuollainen asia voi olla ylitsepääsemätön.
mun mies saattas huomauttaa tai vaatia keskustelua moisesta asiasta mutta ei se meidän välistä luottamusta rikkoisi.

Joo, ihan sama mulla tulee mieleen. Miehellä ei taida itsellään olla ihan puhtaat jauhot pussissa.

Jos on varaa tuhlata 200 euroa, niin tuskin se konkurssi tulee 300 eurostakaan. Tai siis tarkoitan vaan, että ei taida teillä olla elämä pelkkää kituuttamista, kun kuitenkin sait 200 euroa laittaa itsees. Siis että mun mielestä äijä on nyt pikkusen pimeä.

no huh huh, mokia sattuu varmasti jokaiselle, myös hänelle itselleen! tuo jos on anteeksi antamatonta niin täytyy kyllä sanoa että pienet on hänellä ongelmat! ei elämä voi kaatua moiseen rahasummaan, sinuna sanoisin et otetaan omat rahat käyttöön ja eletään sen mukaan!

Tämä ei ole provoniin kuin joku epäili.Ja miehellä on kysymys periaatteesta,ei siitä että olis niin tiukkaa että talous kaatuis yhteen 100euroon.Ja sen voin sanoa että meikäläisen hemmottelut on niin vähissä että kerran pari vuodessa ostan muutaman repaleen itselleni ja siitäkin saa kuulla.Kaljaan ja tupakkaan ei mene penniäkään eikä muihinkaan hömpötyksiin.Mutta täytyy jutella miehen kanssa ja jos se ei voi enääö muhun luottaa tän asian takia,niin ei se halua etes olla mun kanssa.Silloin ei voi kun muuttaa eri osoitteeseen.

Eiks jokainen mies tiedä, että kun nainen lähtee shoppaileen, ei se aina jää ihan just siihen summaan joka on sovittu.
Meillä miehelle ei tulis mieleenkään sanoa jotai tarkkaa summaa jonka saan kuluttaa. Toki järki päässä silti shoppailen.
Ei tosta todellakaan pitäis tulla mitää kamalaa riitaa!

No ei kai kukaan oikeesti suutu noin pahasti 100 euron takia? :o
En uskois että meillä tollanen olis anteeksi antamaton teko, teki sen kumpi tahansa.Siis kyllä meillä suututtas tietysti mutta ei noin paljoa.

Yhteistyössä