valemankat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoton

Vieras
Mulla tuli valemenkat tai siis rusehtavaa vuotoa silloin kun menkkojen piti alkaa eli noin rv4, rv8 ja nyt rv12 tulee vaaleanpunaista vuotoa. Mä pelkään kauheesti keskenmenoa sen 2x kokeneena. Neuvolassa sanottin että valemenkat tulee vain 2x raskauden aikana, ei enää kolmatta. Kuulemma raskaus on nyt menossa kesken. Onko kenellääkään ollut 3x valemenkat?

No höpö höpö, ihan kun ne neuvolassa sanois kenellekään, että kuule kesken menee.
Elleivät siis olisi tutkineet ultralla ensin.

Toisilla on "menkat" tulleet monta kertaa ja toisilla jopa koko raskauden ajan, mistä lie revit tuon 2 kertaa ja kolmas tarkoittaa keskenmenoa.

kuule voi ne neuvolassa sanoa lähes mitä vaan, riippuu paljolti terkkarista. Mulle on sanottu kuule sisätutkimuksen perusteella naistentaudeilla että kesken on mennyt. Siis pelkän sen veren perusteella jota emättimessä näkyi. Sit kun ruvettiin ultraamaan niin kappas, sikiö olikin elossa.
AP: Toisille tosiaankin tulee valemenkat. Mutta silloin kun menkkojen tulisi alkaa on keskenmenoriski hieman korkeampi. Mulle on ainakin suositeltu ihan lepoa jos on raskas työ.

Yhteistyössä