V
"vieras"
Vieras
Tässä on kyse siitä, että ap:tä on koko lapsuuden ajan syrjitty, ja sama kohtelu jatkuu aikuisuudessakin. Mun mielestäni sellaista ei kuulu vain mukisematta niellä, varsinkaan kun vanhemmat eivät ole valmiita korjaamaan asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras ö;29027092:Juuri näin.
Onko niitä välejä jotenkin dramaatisesti katkaistava? Ja varsinkin kun sillä vaarantuu suhde siskoon. Onko se tavaran merkitys niin iso?
Kyllä se riittää että et ole tekemisissä vanhempiesi kanssa. Jos ottavat yhteyttä niin sanot että on nyt vähän "kiire".
Mun isä tekee veljelle jatkuvasti remonttia, meille ei koskaan. Johtuen siitä, että veli todellakin asuu lähempänä ja mulle on yhdentekevää miten isä aikaansa kuluttaa. Me maksetaan meidän remontista työmiehille mutta en mä koe että isä pitäisi tänne työkoneeksi rahdata, vaikka se olisi meille halvempaa.
Veli käy valmiissa joulupöydässä, isä ostaa heille sitä sun tätä mutta mua se ei vaivaa tippaakaan.
Me asutaan kaukana, hyvä vaan että isällä on joku face to face kontakti lapseensa siellä kaukana.