Välillä mua tympäsee tuo mies...!!

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Kun sen pitää olla aina niin pirun avulias |O Jos joku pyytää sitä kuskaamaan jotain johonkin, niin se suostuu aina. Jos joku pyytää kyytiä itselleen, se suostuu aina (ja esim. vanhempansa ja pikkusiskonsa todella hyödyntävät tätä ominaisuutta häpeilemättä).
Jos joku pyytää rahaa lainaksi, niin aina toi lainaa, vaikka se TIETÄÄ ettei saa niitä rahoja silloin kun on sovittu, vaan aina myöhässä, tai "osamaksuna"... |O |O

Eilen kuopuksen kummisetä soitti että lainaisko mies hälle 60e, kun hän sai tilin 2000e ennen juhannusta, osti 600e huonekaluja ja RYYPPÄSI ne loput (älkää kysykö että miten kukaan voi jussin aikana kaataa kurkusta 1400e edestä juominkeja). Ja nyt hänellä ei oo ruokaa eikä tupakkaa.

Niin totta halvatussa toi ukko sit lainaa. Kaveri lupasi maksaa perjantaina, mutta mä syön pääni jos se maksaa, koko rahan. Arvaan että 20e tulee, sitten 20e parin viikon päästä, ja viimeinen 20e kk:n päästä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Sulla on kiva mies. :D

Joo, on se aina välillä. Sillon kun se mua palvelee :saint: :D

Ei mutta oikeasti ärsyttää, sitten sillä on miljoona semmosta kaveria kun soittaa vain silloin kun tarvitsevat apua jossain, tai kyytiä, tai rahaa... Oon sanonutkin ukolle että eikö se nyt huomaa miten reiluja kavereita... Kyllä kuulemma huomaa. Mutta silti se auttaa :headwall:

mun ukko on ihan samanlainen! |O
ja kun tietää että mua ärsyttää esim se että lainailee äidilleen tupakkaan rahaa joita tuskin ikinä saa takasin,niin on alkanu tekeen sitä salaa!! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mun ukko on ihan samanlainen! |O
ja kun tietää että mua ärsyttää esim se että lainailee äidilleen tupakkaan rahaa joita tuskin ikinä saa takasin,niin on alkanu tekeen sitä salaa!! :headwall:

...meilläkin on tapahtunut muutaman kerran noin |O
Appiukkoni pummailee, ja semmosta 100e/kerta, ja pari kertaa ukko ei ole edes sanonut mulle mitään siitä että on lainannut |O Ja sitten ne rahat tosiaan tulee erissä takaisin.

mä kuulun samaan kastiin teijän ukkojen kavereitten kaa :ashamed: siks oon päättäny etten koskaan ikinä lainaa kavereilta, tai muiltakaan sen puoleen.

siskolle oon aina lainaamassa rahaa, se ei koskaan maksa takasi sekään.oisko mulle joku 100 markaa ja 60 euroa mulle auki ja kynii multa rahaa ku osti mun puolesta liput konserttiin...

mut empä mä jaksa vanhoista enää marmattaa... vien sen vaatteita senki edestä kerta :)

mua kans välillä ärsyttää miehen rahan lainailu. ei sillä, etteikö sais kamuja auttaa, jos on vaikeaa, mut sit tää ykski miehen "kaveri" ei pidä muuta yhteyttä, kuin jos tarttee rahaa lainaan. ja mies kiltisti lainaa, vaikka olis itelläki sillä hetkellä tiukempaa :|

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
mua kans välillä ärsyttää miehen rahan lainailu. ei sillä, etteikö sais kamuja auttaa, jos on vaikeaa, mut sit tää ykski miehen "kaveri" ei pidä muuta yhteyttä, kuin jos tarttee rahaa lainaan. ja mies kiltisti lainaa, vaikka olis itelläki sillä hetkellä tiukempaa :|

Joo, ja toki pulassa olevaa pitääkin auttaa. Mutta jotkut käyttää ihan selvästi hyväkseen... Ja se ärsyttää. Ja ärsyttää kun mies huomaa sen, mutta silti se lainailee / kuskailee.

Yhteistyössä