Valinnan vaikeus. Kumman ruokailuryhmän valitsis???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EnnaH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

EnnaH

Jäsen
15.08.2004
637
0
16
http://62.44.243.30/sotka/naytatuote.php?autonum=7001&ea=1
http://62.44.243.30/sotka/naytatuote.php?autonum=6999&ea=1

Yllättäen sotkassa paremmat vaihtoehdot kuin koti-ideassa. Samaa materiaalia kalusteet molemmissa liikkeissä (massiivikoivua) mutta sotkassa kuitenkin vähän paremman mallisia ja aavistuksen halvempiakin.
 
Kun on noinkin samantyyppiset vaihtoehdot, ottaisin edullisemman eli alemman. Onko sulle sillä merkitystä, että alemmassa pöytä on 170 cm pitkä "yhtenä kappaleena" ja ylemmässä sitä voi pitää 130 cm tai jatkolevyn kanssa 175 cm? Siis tuleeko pöytää välillä lyhennettyä, jos se mahdollisuus on olemassa. Meillä on "jatkettava" pöytä, mutta ei pöytää koskaan lyhennetä, vaan aina on jatkolevy käytössä.
 

Yhteistyössä