J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ällikällälyöty;24087849:Ei raha ole tyhmä asia ollenkaan, helpottaa kyllä erittäin paljon meidän perheen arkea asunto- ja autovelkoineen. Mutta tyhmää on mielestäni se, että raha näyttäisi pilaavan suhteeni siskooni.
Alkuperäinen kirjoittaja ällikällälyöty;24087939:Mitä mun pitäisi sun mielestä tehdä? Ajattelen asiaa siskoni kannalta hyvinkin paljon, olen ajatellut asiaa kohta kuukauden verran hänen ja meidän kaikkien kannalta. Antaisit sinäkin hyvä ihminen jonkun neuvon, äläkä vain napise.
Alkuperäinen kirjoittaja ällikällälyöty;24087939:Mitä mun pitäisi sun mielestä tehdä? Ajattelen asiaa siskoni kannalta hyvinkin paljon, olen ajatellut asiaa kohta kuukauden verran hänen ja meidän kaikkien kannalta. Antaisit sinäkin hyvä ihminen jonkun neuvon, äläkä vain napise.
Kyllä se nyt on kuule ihan sun oma asia hoitaa ihmissuhteesi. Tiedän kokemuksesta, että saipa kuka tahansa mitä tahansa tai oli saamatta, aina joku vetää välistä, joku saa enemmän kuin moraalisesti hänen kuuluisi saada ja näin. Että koeta siinä sitten olla perimisen jälkeen sukulaisten kanssa, ei ole helppoa ei, mutta elämä on laiffii. Hanki joku uusi ystävä vaikka tai leiki niiden KAHDEN POIKASI kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja örry;24087981:Mitä hauskaa susta on siinä että ap:lla on kaksi poikaa? Oletko itse saanut vain tyttöjä?![]()
Auttaisit taloudellisesti ihmistä, jonka tilille tipahti just 200 000. Just.
Alkuperäinen kirjoittaja ällikällälyöty;24087967:Enpä nyt viitsi tähän enempää perintösummia kirjoitella, mutta siskoni ei todellakaan tarvitse taloudellista apua.
Miten niin ei ole mitään? Onhan se sisko oman perintönsä saanut. Siitä vaan vaunua ostamaan ja lapselle tiliä perustamaan. Eihän sen sisko oma osuus ole mihinkään kadonnut..hei haloo
Jos olette noin varakkaita, miksi sinulla on talo- ja autolainaa? Jos puhutaan esim. puolesta miljoonan tai enemmän perinnöstä, ei luulisi olevan tarvetta lainoille. Joku tässä ei nyt äkkiseltään täsmää.
Jos olette noin varakkaita, miksi sinulla on talo- ja autolainaa? Jos puhutaan esim. puolesta miljoonan tai enemmän perinnöstä, ei luulisi olevan tarvetta lainoille. Joku tässä ei nyt äkkiseltään täsmää.
Jos olette noin varakkaita, miksi sinulla on talo- ja autolainaa? Jos puhutaan esim. puolen miljoonan tai isommasta perinnöstä, ei luulisi olevan tarvetta lainoille. Joku tässä ei nyt äkkiseltään täsmää.
Jos olette noin varakkaita, miksi sinulla on talo- ja autolainaa? Jos puhutaan esim. puolen miljoonan tai isommasta perinnöstä, ei luulisi olevan tarvetta lainoille. Joku tässä ei nyt äkkiseltään täsmää.
Ahaa. Täällä joku toistaitoinen dorka tahallaan sekoittaa pakkaa. Pyydä äidiltä iltalääke ja vedä peitto korville.