M
"minna"
Vieras
4.1 tulee viimeinen opintotuki, sen jälkeen ei mitään käryä miten elättää itsensä. Tässä kuussa tuli veronpalautusta jopa 1500e, mutta 600e meni asp tilille, 300e kissojen sterilisointiin 500e laskuja (vakuutuksia, sähkö ym). Sain myös opintotuen joka kattoi vuokran. Ilmeisesti en saa kuitenkaan sossusta rahaa, koska rahaa oli hetkellisesti noin paljon ja sossu vaatisi minua lopettamaan asp tilini missä on huimat 900e? Olen ehtinyt säästää sitä vasta 3kk ajan ja äitini laittoi sinne alkupesämunan.
Näillä näkymin saisin helmikuun puolesta välistä töitä, mutta eka palkka tulisi vasta maaliskuussa, (sillä varmaan saisi katettua just ja just elämisen sille kuulle kun on kerran puolikas palkka) eli miten helmikuu? Mun normaali kuukausitulot on 600e luokkaa opintolaina mukaan luettuna, eli en saa varmaan säästöön rahaa vaikka haluaisin.
Pisteenä iin päälle mahdollinen uusi paikka olisi 200km päässä, eli tarttis muuttaa ja hommata uus kämppä, vakuudet ja muutenkin rahaa menee reilusti...
Näillä näkymin saisin helmikuun puolesta välistä töitä, mutta eka palkka tulisi vasta maaliskuussa, (sillä varmaan saisi katettua just ja just elämisen sille kuulle kun on kerran puolikas palkka) eli miten helmikuu? Mun normaali kuukausitulot on 600e luokkaa opintolaina mukaan luettuna, eli en saa varmaan säästöön rahaa vaikka haluaisin.
Pisteenä iin päälle mahdollinen uusi paikka olisi 200km päässä, eli tarttis muuttaa ja hommata uus kämppä, vakuudet ja muutenkin rahaa menee reilusti...