valo-olennot maapallolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hupsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juu..on ne jo maapallolla. Suomessakin havaintoja. Siis Autraliassa, Jenkeissä yms, havaintoja. Sateliittikuvia etc. Aikamoisen paljon puolella tuol paranormaalipuolella juttuja asiasta. ja kuvia ja videoita.......en oo ees kerenny kaikkea kattoa.

no ite oon nähny isäni kanssa ufon ku olin lapsi. sehän vain pelottaa sellasia, jokka ei oo nähny tai sitten niillä käy kateeksi? ite luulin lapsena, että kaikki huuhaa eli paranormaalit ilmiöt on normeja, kunnes mua valaistiin, että kaikki ei todellakaan näe ja juttele henkien kanssa.

Ufoja on ollut jo kauan ennen kuin ihmiskunta syntyi eli ei heitä tarvitse pelätä, koska ovat auttaneet meidän elämiemme synnyssä ! Kummitukset ovat ihan eri asia, kuolleiden ihmisten sieluja, jotka eivät ole vielä löytäneet tietä valoon takaisin. Ihmisen sielu/henkiolemus on valoa, tämä keho vain on fyysinen. Näistä asioista on paljon kirjoja, netistäkin jotain hyvää löytyy, mutta ehkä enemmän huuhaa-tietoa. Enkelitkin ovat noita valo-olentoja ja toimivat ihmisten auttajina sekä henkioppaina !

Se on jännä, että jos joku kertoo nähneensä ufon, niin se on todiste galaktisen älyn vierailusta maapallollamme, mutta jos minä kerron keskustelleeni kylppärin maton kanssa tämän päivän uutisaiheista, se on todiste allekirjoittaneen mielentilan järkkymisestä eikä kylppärinmattojen älykkyydestä?

Jännä juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Se on jännä, että jos joku kertoo nähneensä ufon, niin se on todiste galaktisen älyn vierailusta maapallollamme, mutta jos minä kerron keskustelleeni kylppärin maton kanssa tämän päivän uutisaiheista, se on todiste allekirjoittaneen mielentilan järkkymisestä eikä kylppärinmattojen älykkyydestä?

Jännä juttu.

no ei monikaan mun tutuista tiä, mitä kaikkea minäkin näen ja kuulen. enkä ole ku 2 kertaa ufo-asioita kokenu. henkiä ramppaa sen sijaan harva se päivä, mutta niihin on mummon neuvomat konstit. valitettavasti kaikki eivät ole henkisesti samalla tasolla/aalonpituudella ja se on vain hyväksyttävä. nämä herkkyydet kulkevat suvussa ja mielisairaudet ovat aivan eri asia, koska niissä ihminen ei erota tätä maailmaa ja näkyjään.

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:

Jännä juttu.

no ei monikaan mun tutuista tiä, mitä kaikkea minäkin näen ja kuulen. enkä ole ku 2 kertaa ufo-asioita kokenu. henkiä ramppaa sen sijaan harva se päivä, mutta niihin on mummon neuvomat konstit. valitettavasti kaikki eivät ole henkisesti samalla tasolla/aalonpituudella ja se on vain hyväksyttävä. nämä herkkyydet kulkevat suvussa ja mielisairaudet ovat aivan eri asia, koska niissä ihminen ei erota tätä maailmaa ja näkyjään.

Pakko kysyy, eks sinuu ahdista tuo "herkkyys" , vai oletko päässyt sinuiksi asian kanssa?

kaikki ihmiset vaan oo sellasia jotka uskoisi mihinkään yliluonnollisiin asioihin. Mä oon ollu ennen sellanen että en uskonu mihinkää tollaseen, mutta mun mielipide muuttunut. Kun kohdalle sattuu sellasii juttuja mitä mullekin, niin mieli muuttuu.

Yhteistyössä