S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
johan tää menee ihmeelliseks menoks, toisia saa haukkua miten sattuu ja jos toiselle joku hiukan tölväisee niin lukitaan. voiko teistä tai siis sinusta tehdä muuten valitusta johonkin?Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:24 Pinki kirjoitti:sen verran nyt ilkkumista siinä, että siksi sen lukitsin. riks raks poks ilmoittelee mulle sitten kun haluaa siihen vastata,sitte aukee.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:28 asiaa kirjoitti:jos aletaan lukitsemaan ketjuja niin sitten palstalla pitää olla mode 24h että pysyy meno tasapuolisena
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:37 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:Älkää nyt ainakaan pinkin niskaan hyökätty. Kerrankin on saatu palstalle hyvä mode, niin ollaan hiljaa. Hän näkyy olevan tasapuolinen ja hyvä mode, verrattuna näihin aikaisempiin.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:36 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:Älkää nyt ainakaan pinkin niskaan hyökätty. Kerrankin on saatu palstalle hyvä mode, niin ollaan hiljaa. Hän näkyy olevan tasapuolinen ja hyvä mode, verrattuna näihin aikaisempiin.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:44 NuoriAikuinen kirjoitti:Noni lapset!!! Tulkaapa tänne niin äitee antaa jäätelöä!![]()
Muakin haikuttiin ennen kun olin eri nimellä, mutta haukkua sai. :'(Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:26 apua kirjoitti:\johan tää menee ihmeelliseks menoks, toisia saa haukkua miten sattuu ja jos toiselle joku hiukan tölväisee niin lukitaan. voiko teistä tai siis sinusta tehdä muuten valitusta johonkin?Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:24 Pinki kirjoitti:sen verran nyt ilkkumista siinä, että siksi sen lukitsin. riks raks poks ilmoittelee mulle sitten kun haluaa siihen vastata,sitte aukee.
jos tuolle linjalle lähdette niin sitten jokanen ketju jossa sanotaan hiukankin pahasti tästä lähtien lukkoon ja heti ilman mitään muttia