valvojat hoi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja selitystä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:24 Pinki kirjoitti:
sen verran nyt ilkkumista siinä, että siksi sen lukitsin. riks raks poks ilmoittelee mulle sitten kun haluaa siihen vastata,sitte aukee.
johan tää menee ihmeelliseks menoks, toisia saa haukkua miten sattuu ja jos toiselle joku hiukan tölväisee niin lukitaan. voiko teistä tai siis sinusta tehdä muuten valitusta johonkin?

jos tuolle linjalle lähdette niin sitten jokanen ketju jossa sanotaan hiukankin pahasti tästä lähtien lukkoon ja heti ilman mitään muttia

no tuossa on anna palautetta. sitä kautta voit ihan vapaasti tehdä valituksen. en ole vielä kaikkia ketjuja kerennyt käymään läpi,jotta voisi poistella asiattomuudet... palsta on hidas.

Siinä ei sen enempää ilkkumista ole ku missä tahansa ketjussa missä pituutta on pari sivua!
Ja tää ei oo ainoo ketju minkä tää Pinki-mode lukitsee ihan aiheetta vai onks kyse jostain :p
Mä taidan kans pyytää moden oikeudet jostain ja lukitsen joka toisen ketjun ja poistan joka toisen ketjun. Että kantsis hankkiutua mun kaiffariks... :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:28 asiaa kirjoitti:
jos aletaan lukitsemaan ketjuja niin sitten palstalla pitää olla mode 24h että pysyy meno tasapuolisena

Niimpä.
Mutta se on näköjään ihan yks ja sama mitä mieltä suurin osa täällä ehkä on,.
Voisitko Pinki ihan suoraan sanoa mikä tossa ketjussa oli se piste, joak pani sen lukitsemaan?

LUKITKAA TUO JARMO B- KETJU. Tuo on jo rienaamista. Ja nyt puhutaan ihmisestä joka sai murhatuomion. Ilkkumista vielä kuolleen ihmisen nimissä. Tota riksrakspoks ei voi edes verrata tuohon.

Olis kiva kuulla mitä esim. Jätkä tästä tuumaa?
Samaa mieltä, että oli aihetta lukita ketju vai?
Henk.koht olen sitä mieltä, että täällä on sen tuhat paljon pahempaa ketjua ja olis tosi kiva tietää mikä tossa ketjussa sai pinkin sen lukitsemaan? Ystävällisesti ihan... :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:37 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
Älkää nyt ainakaan pinkin niskaan hyökätty. Kerrankin on saatu palstalle hyvä mode, niin ollaan hiljaa. Hän näkyy olevan tasapuolinen ja hyvä mode, verrattuna näihin aikaisempiin.

No kerro sä sitten vaikka mitä siinä riksrakspoks ketjussa oli, että piti lukita? Mä en meinaan tajua ollenkaan. :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:36 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
Älkää nyt ainakaan pinkin niskaan hyökätty. Kerrankin on saatu palstalle hyvä mode, niin ollaan hiljaa. Hän näkyy olevan tasapuolinen ja hyvä mode, verrattuna näihin aikaisempiin.

:p :p :p :p :p
:laugh: :laugh:
:headwall: :headwall:

kannassaan,varsinkin jos katsoo oikeudekseen poistella/lukita toisten ketjuja?
Nyt tarvittiin vähän kevyttä painostusta niin mode lipesi kannastaan (=ketjun lukituksesta) mikä ei kyllä anna kovin vakuuttavaa kuvaa moden toiminnasta...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:26 apua kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:24 Pinki kirjoitti:
sen verran nyt ilkkumista siinä, että siksi sen lukitsin. riks raks poks ilmoittelee mulle sitten kun haluaa siihen vastata,sitte aukee.
johan tää menee ihmeelliseks menoks, toisia saa haukkua miten sattuu ja jos toiselle joku hiukan tölväisee niin lukitaan. voiko teistä tai siis sinusta tehdä muuten valitusta johonkin?

jos tuolle linjalle lähdette niin sitten jokanen ketju jossa sanotaan hiukankin pahasti tästä lähtien lukkoon ja heti ilman mitään muttia
Muakin haikuttiin ennen kun olin eri nimellä, mutta haukkua sai. :'(

Yhteistyössä