E
eräs nainen.
Vieras
Jos jo ennen raskautta on sitä mieltä ettei voimavaroja ole mahdollisesti vammaisen tai jollakin tavalla sairaan lapsen hoitamiseen, minusta lasta ei pitäisi edes hankkia.
Tää on väärin!
Mulla on täysi oikeus haluta lasta ja toivoa tervettä lasta ja abortoida vammainen lapsi, jos vamma huomataan.
Kuten sanoin...
Kaikkien ei tarvitse pitää vammaisista lapsista ja haluta olla niille äiti.
Se ei tarkoita silti sitä, etteikö hän osaisi olla hyvä äiti, terveelle, haluamalleen lapselle.
Musta on ihan älytöntä vetää tää asia siihen, et sitten jos ei halua olla vammaselle äiti, niin on heti paska ihminen ja lisääntyminen stop.
Saa olla omia haluja ja tekoja ja toimia niinkun haluaa/parhaakseen näkee. Minähän siitä lapsesta joka tapauksessa olen vastuussa seuraavat 18-vuotta ainakin, joten eikö minulla ole oikeus sillon päättää mitenkä minä teen ja parhaaksi näen, eikä mielyttää muita ja palaa siinä tapauksessa itse loppuun ja vihata sitten sitä olemassa olevaa lasta ja kohdella ehkä häntä pahoin kun voin jo itse niin pahasti kun mun voimavarat ei vaan yksinkertasesti riitä ja en muutenkaan koe sitä mun jutuksi!?