Vanhempi nainen, nuorempi mies parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamukukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aamukukka

Vieras
Olen tekemässä lehtijuttua aiheesta vanhempi nainen, nuorempi mies parisuhteessa (ikäeroa 10v. tai yli). Jutussa on tarkoitus pohtia, onko ikäerolla niin paljon merkitystä kuin yleisesti luullaan, mitä hyvää ja mitä huonoa asia kenties tuo suhteeseen sekä mitkä ovat ympäristön reaktiot.

Jos olet tällaisessa suhteessa ja kiinnostuit, niin otathan yhteyttä mahd. pikaisesti: katianneli@welho.com.

Missä lehdessä tuo tullaan julkaisemaan? Hyvä aihe, olen kiinnostunut lukemaan jutun. Valitettavasti en voi kuitenkaan auttaa, kun oma mieheni on vain 7 vuotta nuorempi :)

Luuleeko joku ihan oikeasti, että ikäerolla on "niin paljon merkitystä kuin yleisesti luullaan"? Vai onko kyse siitä, että yhteisön mielipiteiden takia ei uskalleta olla mitä ollaan.

Uskoisin, että parinmuodostuksessa on olennaisinta se, että toisen arvomaailma ynnä muut kliseiset jutut kohtaavat. Jos ihmiset listaavat asioita jotka vaikuttavat kumppanin haussa, niin luulen, että tuo ikä ei mahdu ihan kärkipäähän tässä listassa. ja vaikka mahtuisikin, niin kun kolahtaa, niin pikkuasiat voidaan yliviivata listoilta pois. Puhun kokemuksesta seurusteltuani pari vuotta itseäni noin 13 vuotta nuoremman miehen kanssa. Suhde kaatui aivan muihin asioihin kuin ikään, eihän se ikä ollut aloittaessammekaan mikään kriteeri.

Yhteistyössä