vannoin itselleni ettei näin kävisi mutta näin pääsi nyt käymään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku kurkussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku kurkussa

Vieras
Hankittiin koiranpentu huonoon aikaan (miehen mielestä) ja nyt mies ei jaksa sitä hoitaa eikä ole ollenkaan kiinnostunut :( Minä rakastan tuota pikkuista kuorsaajaa :) mutta meille on tulossa vauva enkä jaksa yksin kaikkea tätä kun mies ei kuulemma auta..... :( On niin paha mieli kun otettiin tuo koira, mutta mistäs olisin voinut tietää mieheni mielenmuutokset! Lasketu aikani lähenee ja koiranpentu pitäisi saada pian uuteen kotiin....
Voi, että mulla ketuttaa!!! :( Vihaan sellaisia ihmisiä jotka ottavat ja ovat heti antamassa pois kun ei tykättykään ja nyt minä olen sellainen! Tai syytän miestäni, hänellä tämä innostus lopahti! Mistä pennulle koti?

Ottaisko joku kaveri tai vanhemmat sen pennun toistaiseksi itselleen ja sitte kun vauva isompi ni koira takaisin kotiin,voisit kuitenkin nähdä ja tavata koiraa niin että tuntee sitten kun mahdollisesti palaa takaisin.

tärkeintä tässä on se, että tajuat tilanteen..
koiralle löytyy koti ja jaksat taas..
aina ei rakkaus riitä, kun pitää hoitaa kaikki muu ja kun olosuhteet muuttuu, on hyvä ottaa järki käteen..
Alkuperäinen kirjoittaja itku kurkussa:
Hankittiin koiranpentu huonoon aikaan (miehen mielestä) ja nyt mies ei jaksa sitä hoitaa eikä ole ollenkaan kiinnostunut :( Minä rakastan tuota pikkuista kuorsaajaa :) mutta meille on tulossa vauva enkä jaksa yksin kaikkea tätä kun mies ei kuulemma auta..... :( Mistä pennulle koti?

Meillä on labbis ja ihan puhdas sellainen :) ei ole ketään kuka voisi ottaa pennun....
on niin paha mieli, ihan ku kaikki olis minun vika vaikkei oo mutta silti....

Onko ihan rotupentu ja kasvattajalta ostettu? Voisit ottaa kasvattajaankin yhteyttä ja jos häneltä olisi kyselty pentuja lähiaikoina, niin voisi löytää helposti hyvän kodin. Ainakin itse kasvattajana toivoisin, että minuun otettaisiin yhteyttä eikä laitettaisi pentua eteenpäin ihan minne vain.

Aika lyhytjänteistä touhua, yhtäkkiä ukko ei haluakaan koiraa ja sinäkään et saa hoidettua, olisiko pitänyt miettiä aiemmin. Aina pitää ottaa huomioon jos toinen ei olekaan hoitamassa et jaksaako yksin.. Saisko sen jollekin tutulle, tai pentuvälitykseen. Toivotaan et koiruli löytää kodin.

mietitiin kauan aikaa ja mies oli täysin varma ja iloinen....sitten meni pari viikkoa niin sen innostus lopahti! :( ei oo kuulemma sittenkään koiraihmisiä...perkele :(
Ja siis me kyllä harkittiin tosi tarkkaan ja oltiin valmiita....tai no mies ei sitten ollutkaan....
se ei kuulemma jaksa hoitaa sitä joten pois on annettava....sillä koko ajan hermot kireällä sen kans..

Otat nyt ensin yhteyttä koiran kasvattajaan ja selität tilanteen. Vaikka kuinka hävettäisi, niin kasvattajan avustuksella on parhaat mahdollisuudet löytää koiralle kunnon koti.

Alkuperäinen kirjoittaja -*-:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Jaa-a mitenköhän kireellä ne hermot on vastasyntyneen kanssa mikä on vielä isompi hoitonen kun koira... :snotty:

hohhoijaa...vähän eri asia...idiootti.

No niin on. Koira on HELPPO hoitoisempi, jos ei sitä nappaa hoitaa niin miten sitten vauvaa? Että en paljoo tommosen miehen varaan laskis

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
No ei kuulsota kovin pitkäjänteiselle menolle... Mun mielestä aika hölmölle miehes kuulostaa, tai te molemmat, miks ylipäätänsä otitte koiran jos se oli "huono aika"?

Ja toivottavasti myöhemmin ei käy ilmi, että vauvallekin oli huono aika...

Yhteistyössä