Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Käyköhän miehelle samoin vauvan kanssa?
Minne sen sitten laitat kun sekään ei olekaan kiva juttu??
voi höpö höpö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Käyköhän miehelle samoin vauvan kanssa?
Minne sen sitten laitat kun sekään ei olekaan kiva juttu??
Hyvässä lykyssä kasvattaja ottaa pennun takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja itku kurkussa:Pentu on labbis, 14 viikkoa, osaa jo paljontottelee! huippu koira....
tuossa se kuorsaa, pitäis olla nyt sen kans näitä viimeisiä hetkiä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja itku kurkussa:Pentu on labbis, 14 viikkoa, osaa jo paljontottelee! huippu koira....
tuossa se kuorsaa, pitäis olla nyt sen kans näitä viimeisiä hetkiä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja itku kurkussa:kyllä hävettää ottaa kasvattajaan yhteyttämitä sekin meistä sitten ajattelee!
kai se on pakko....
laitan miehen tekemään sen! sille oikein!
Alkuperäinen kirjoittaja itku kurkussa:Vihaan sellaisia ihmisiä jotka ottavat ja ovat heti antamassa pois kun ei tykättykään
Mä ymmärrän ap:tä sikäli, että entä jos hän joutuu loppuraskaudesta vaikka sairaalaan? Kuka koiran hoitaa, jos miehestä ei siihen ole?Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Sitä paitsi kyllä koiranpennun ja vauvan kanssa pärjää yksikin aikuinen. Kotiapua tai vaikka dogsittereitä koiraa ulkoiluttamaan on saatavilla. Tietysti jos asenne on sellainen että hankitaan jotain ja annetaan heti pois jos ei tykätäkään niin ehkä on parempi olla hankkimatta mitään eläviä olentoja sellaiseen talouteen..
Alkuperäinen kirjoittaja endie:siis oliko koiranottaminen alunperinkin miehen mielestä huono idea ?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä ymmärrän ap:tä sikäli, että entä jos hän joutuu loppuraskaudesta vaikka sairaalaan? Kuka koiran hoitaa, jos miehestä ei siihen ole?Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Sitä paitsi kyllä koiranpennun ja vauvan kanssa pärjää yksikin aikuinen. Kotiapua tai vaikka dogsittereitä koiraa ulkoiluttamaan on saatavilla. Tietysti jos asenne on sellainen että hankitaan jotain ja annetaan heti pois jos ei tykätäkään niin ehkä on parempi olla hankkimatta mitään eläviä olentoja sellaiseen talouteen..
Alkuperäinen kirjoittaja -*-:Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Jaa-a mitenköhän kireellä ne hermot on vastasyntyneen kanssa mikä on vielä isompi hoitonen kun koira... :snotty:
hohhoijaa...vähän eri asia...idiootti.
Mä olen kuitenkin sitä mieltä, että koiran on parempi olla perheessä, jossa siitä on mahdollista pitää hyvää huolta eikä perheessä, jossa se on isännälleen pakkopulla.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ei se mies ole vammainen, paitsi asenteeltaan ja nainenhan miehen päätä kääntelee! Ap.:nkin pitää nyt topakoitua, kun vallan äidiksi tulee ja totuttaa molemmat lemmikkinsä tavoille!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pahinta mitä voitte tehdä, on laittaa koira kiertoon ilman kasvattajalle kertomista. Näin toimimalla varmistatte se, että nimenne kulkee puskaradiossa. Sen jälkeen koiran ostaminen vaikeutuu huomattavasti (jos siis joskus vielä aiot koiran hankkia).
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Alkuperäinen kirjoittaja endie:siis oliko koiranottaminen alunperinkin miehen mielestä huono idea ?
Näin mä ymmärsin...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen kuitenkin sitä mieltä, että koiran on parempi olla perheessä, jossa siitä on mahdollista pitää hyvää huolta eikä perheessä, jossa se on isännälleen pakkopulla.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ei se mies ole vammainen, paitsi asenteeltaan ja nainenhan miehen päätä kääntelee! Ap.:nkin pitää nyt topakoitua, kun vallan äidiksi tulee ja totuttaa molemmat lemmikkinsä tavoille!