VANTAAN hämeenkylä, myyrmäki,askisto-alue

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vantaalainenko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vantaalainenko

Vieras
onko teitä kuulolla??

olet jostain myyrmäki, martinlaakso,askisto, varisto, pähkinärinne alueelta tai siitä lähistöltä.

täällä jos hyvin käy on tulossa perhe sinne päin. itse olen 23v ja lapset 1v ja pian 3v. isi kuuluu kanssa.

Moi!
Me ollaain samalta suunalta,mutta ei ihan tuolta alueelta me asutaan täälä Mikolassa.
Olen 30v koti-työ-äiti
Ja meillä on lapsia tyttö 3v ja poika 5v
Jos halauat kirjoitella niin ososite on maria.vaisanen@saunalahti.fi

hei
olen 21 v ja poikani on 1,5v ja asumme itä vantaalla,mutta käymmä kerran viikossa pähkinärinteen vieressä, laitappa mailia tai lisää meseen perhoinen84@hotmail.com

Heissan,
Täällä 25v. äityli ja melkein vuoden ikäinen poika haluis mielellään tavata teitä. Esikoinen täyttää vuoden helmikuussa. Asutaan Vihdintien varrella Pähkinärinteen/Variston ja Myyrmäen välimaastossa, eli lähellä kaikkia noita paikkoja, jotka luettelit. Olis todella kiva, jos ottaisit yhteyttä!

inkulifi@yahoo.com

ja muutkin jotka kaipaa kahviseuraa itselle ja leikkiseuraa lapselleen näiltä samoilta nurkilta. Meillä ei ole turhan montaa lapsikaveria vielä.

:hug:

Me asustellaan kans ihan vihdintien varressa hämeenkylän kohdalla. Tyttö täyttää keväällä 3v ja poitsu on hiukan yli vuoden. Itse olen 23v, perheeseen kuuluu myös lasten isi:)
Tässäpä meili osoitteeni: uniukko @ hotmail.com (välit pois..;))

Täällä ois kans äiti 27 v. ja tyttö 1,2 vuotta ja kaipailtais kans ulkoilu, leikki ja kahvitteluseuraa. Asustellaan tässä Varistossa eli ihan vieressä. Meiliosote on heavyfreak@hotmail.com , sinnepä saa postia heitellä jos kaveria on vailla :) Myös muut lähiseudun äiskät ja lapsoset! =)

Yhteistyössä