V
vierailija
Vieras
Jeti on antanut anteeksi, anna sinäkinPeruiko Makwan ne kokkelin käyttö väitteetkin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jeti on antanut anteeksi, anna sinäkinPeruiko Makwan ne kokkelin käyttö väitteetkin?
Miksi mun pitäisi antaa?Jeti on antanut anteeksi, anna sinäkin
Onko rikosilmoitus peruttu?Jeti on antanut anteeksi, anna sinäkin
Jep. Ne keskusteli, halasi ja jatkoi leikkimistään.Onko rikosilmoitus peruttu?
Mulla tuli sama mieleen.Aivan kuin täällä oltaisiin pettyneitä Amirkhanin anteeksipyyntöön. Nyt näyttää siltä, että Amirkhani oli väärässä ja Rostedt oikeassa.
Mulla tuli sama mieleen.
Ja samalla jotenkin niin surkuhupaisaa...*hirn*Niin, jotenkin pettynyt tunnelma, että "setämies-Jethro" on oikeassa ja lemmikki-Maku ei. Outoa.
Tai Trumpin...tai Ohisalon, Sanna Marinin....Onko kukaan nähnyt tai lukenut persun pyytävän anteeksi?.
Öööö....mistä tällainen ajatus? Mun mielestä nyt ollaan pettyneitä kun rikosilmoitus vedettiin poisAivan kuin täällä oltaisiin pettyneitä Amirkhanin anteeksipyyntöön. Nyt näyttää siltä, että Amirkhani oli väärässä ja Rostedt oikeassa.
Mutt vetikö se sen rikosilmon pois?Öööö....mistä tällainen ajatus? Mun mielestä nyt ollaan pettyneitä kun rikosilmoitus vedettiin pois
Halla-aho pahoitteli Hakkaraisen huonoa viinapäätä siinä kännissä ja läpällä -keississä.Onko kukaan nähnyt tai lukenut persun pyytävän anteeksi?.
Niinpä, kyllä nyt hävettää olla suomalainen ja sua varmaan hävettää muutenkin olla turkulainen *kantaa tämän taakan sun kanssa yhyressä*Ai Jeti ei olekaan rasisti
Hyvä uutinen, eikö! Ei kai maailma niitä kaipaaAi Jeti ei olekaan rasisti
Tuulesta temmattu juttu jonka suutuksissaan lipsautti.Peruiko Makwan ne kokkelin käyttö väitteetkin?
Hyvä uutinen, eikö! Ei kai maailma niitä kaipaa
Ja tätä mä yritin eilen saada selville, että oliko puheissa perää vai uskottiinko siihen tiettyjen tahojen puolelta vain siksi, koska Makwan on maahanmuuttaja taustainen ja hyvä ettei silmiä revitty päästä irtiTuulesta temmattu juttu jonka suutuksissaan lipsautti. Mutta kyllä ne tosiasialliset ajatukset tuli ilmi, katuu niitä miten syvästi tahansa. Ei ole hänestä enää kyllä esikuvaksi: ihmisten hakkaaja pohjimmiltaan, eikä kamppailu-urheilija.
Tuulesta temmattu juttu jonka suutuksissaan lipsautti. Mutta kyllä ne tosiasialliset ajatukset tuli ilmi, katuu niitä miten syvästi tahansa. Ei ole hänestä enää kyllä esikuvaksi: ihmisten hakkaaja pohjimmiltaan, eikä kamppailu-urheilija.
Nii, tosta viimeksi tänään eräs tuttu puhui irl ja pohti ton asian saaneen ehken Makwanin hermot kireelle....plus itte mietin miten paljon häntä hermostuttaa, että toinen velipoika on raiskannut naisia ja toinen sekaantunut lapsiin.Ura on myös laskusuunnassa. Häkissä on tullut pataan viimeaikoina.
Niinpä, kyllä nyt hävettää olla suomalainen ja sua varmaan hävettää muutenkin olla turkulainen *kantaa tämän taakan sun kanssa yhyressä*
Nii, tosta viimeksi tänään eräs tuttu puhui irl ja pohti ton asian saaneen ehken Makwanin hermot kireelle....plus itte mietin miten paljon häntä hermostuttaa, että toinen velipoika on raiskannut naisia ja toinen sekaantunut lapsiin.
No nyt on mun sympatiat täpolla sun mukana! Otan osaa*ottaa osaa*Hävettää jo olla kotoisin Pallista...
Uhkaili.... eikös Halla-ahokin haaveillut homon ampumisesta? Onko hänkin väkivaltainen ampuja?Tuulesta temmattu juttu jonka suutuksissaan lipsautti. Mutta kyllä ne tosiasialliset ajatukset tuli ilmi, katuu niitä miten syvästi tahansa. Ei ole hänestä enää kyllä esikuvaksi: ihmisten hakkaaja pohjimmiltaan, eikä kamppailu-urheilija.