Joo typerä juttu sekin, ei sillä. Mutta Maku kohdisti sen henkilöön x, ei epämääräiseen joukkoon. Että vertailukelpoisia nuo eivät siten ole.Uhkaili.... eikös Halla-ahokin haaveillut homon ampumisesta? Onko hänkin väkivaltainen ampuja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo typerä juttu sekin, ei sillä. Mutta Maku kohdisti sen henkilöön x, ei epämääräiseen joukkoon. Että vertailukelpoisia nuo eivät siten ole.Uhkaili.... eikös Halla-ahokin haaveillut homon ampumisesta? Onko hänkin väkivaltainen ampuja?
Ei siellä kadulla ollut kuin yksi homo muistaakseniJoo typerä juttu sekin, ei sillä. Mutta Maku kohdisti sen henkilöön x, ei epämääräiseen joukkoon. Että vertailukelpoisia nuo eivät siten ole.
Tuskin Googlella löytyy koksun käyttäjät vai pirautitko Nikolle?Ja tätä mä yritin eilen saada selville, että oliko puheissa perää vai uskottiinko siihen tiettyjen tahojen puolelta vain siksi, koska Makwan on maahanmuuttaja taustainen ja hyvä ettei silmiä revitty päästä irti
Ei se mitään joukkoampumista sentään suunnitellutJoo typerä juttu sekin, ei sillä. Mutta Maku kohdisti sen henkilöön x, ei epämääräiseen joukkoon. Että vertailukelpoisia nuo eivät siten ole.
No mistä sä sitten tiedät, että on käyttänyt ellet sitten ole ollut itse paikalla todistamassa?Tuskin Googlella löytyy koksun käyttäjät vai pirautitko Nikolle?
En kai minä ole niin väittänytkään?No mistä sä sitten tiedät, että on käyttänyt ellet sitten ole ollut itse paikalla todistamassa?
No mitä sä sitten selität ja yrität hämmentää soppaa?En kai minä ole niin väittänytkään?
Öööö....mistä tällainen ajatus? Mun mielestä nyt ollaan pettyneitä kun rikosilmoitus vedettiin pois
Juu, mutta aistinko pettymystäEikö se ole hyvä, että Rostedt veti rikosilmoituksen pois? Jää poliisille aikaa selvittää pahempia rikoksia.
Minä mitään hämmennä, kai minäkin saan täällä keskustellaNo mitä sä sitten selität ja yrität hämmentää soppaa?
No et tietenkään saaMinä mitään hämmennä, kai minäkin saan täällä keskustella
Juu, mutta aistinko pettymystä
Ja Jussi mainitsi nimeltä kuka kyseessä?Ei siellä kadulla ollut kuin yksi homo muistaakseni
hmm.Alkaakohan Suomen miekka henkilöt tutkia Jethron edesottamuksia.Laitetaankohan rafla syyniin että näkee ketä siellä liikkuu,ja kuka käskee.Sitten joskus 100vuoden päästäJethrolle lyödään hilut kinttuihin ajetaan tukka päästä,ja viedään tuomiolle mömmöjen käytöstä,ja viheltelystä.
Mitähän muuten Jarille kuuluu ei taida kukaan enää muistaa kuka se oli.Olipahan vaan joku mömmöjen vetäjä joka tuli ja meni muuttikohan se takaisin ruottiin vai viruuko sitte jossain lukkojen takana.Taisi keikat loppua pikaisesti kun törttöili.
mut sähän olit vaatimassa et maku lopettaa uran ja siirtyy kelan asiakkaaksi.Ei ketään aleta tutkia tuollaisen heiton perusteella. Muuta ei poliisi ehtisikään sitten tehdä. Jari Sillanpäätä jos meinaat, niin keikkaileehan tuo edelleen… tai no koronan takia keikat siirtyneet. Näemmä 25v turnee alkamassa syksyllä.
Mutta joo… makulta pelkkä heitto. Ei kannata ottaa vakavasti kaikkea mitä esson baarissa sanotaan. Ei niistä tutkintalinjoja synny.
mut sähän olit vaatimassa et maku lopettaa uran ja siirtyy kelan asiakkaaksi.
joo yhen yliluonnin takii pitäis lopettaa veron maksu ja mennä nurkkaan häpeen. te oikeistolaiset ootte kummaa sakkia valitatte et maahanmuutajat loisii mut sitkun on yks joka maksaa paljon veroi haluutte senkin alas kelan tuille. mut tunnettuahan on et oikeistolaisilla ei oo sitä logiikkaa.Mitä se tähän liittyy? Jos vapaaottelija uhkaa hakata siviilin, niin kyllä: ei sovellu esikuvaksi. Parempi lopettaa kilpaura ja siirtyä estraadin toiselle puolelle vaikka saliyrittäjäksi.
Juu ei näitä rahalla selvitetä. Se että tienaa ja maksaa veroja ei oikeuta uhkailemaan väkivallalla.joo yhen yliluonnin takii pitäis lopettaa veron maksu ja mennä nurkkaan häpeen. te oikeistolaiset ootte kummaa sakkia valitatte et maahanmuutajat loisii mut sitkun on yks joka maksaa paljon veroi haluutte senkin alas kelan tuille. mut tunnettuahan on et oikeistolaisilla ei oo sitä logiikkaa.
Kyllä todellakin. Mitä tapahtui Tonya Hardingille kun hänen poikaystävänsä pahoinpiteli Tonyan kilpailijan. Elinikäinen kilpailu- ja valmennuskielto. Tonya ei koskaan uhkaillut ketään kuitenkaan.joo yhen yliluonnin takii pitäis lopettaa veron maksu ja mennä nurkkaan häpeen. te oikeistolaiset ootte kummaa sakkia valitatte et maahanmuutajat loisii mut sitkun on yks joka maksaa paljon veroi haluutte senkin alas kelan tuille. mut tunnettuahan on et oikeistolaisilla ei oo sitä logiikkaa.
Ja todellakaan Tonya EI ollut mukana tuossa pahoinpitelykeississä millään tavalla, eihänhän hän edes tiennyt siitä kuin vasta jälkeenpäin. Että ihan turha syyttää Tonyaa mistään.Kyllä todellakin. Mitä tapahtui Tonya Hardingille kun hänen poikaystävänsä pahoinpiteli Tonyan kilpailijan. Elinikäinen kilpailu- ja valmennuskielto. Tonya ei koskaan uhkaillut ketään kuitenkaan.
Eli jos kirjoittaa haluavansa ampua jonkun mutta ei tiedä nimeä, niin se ei ole väkivaltaista. Ok.Ja Jussi mainitsi nimeltä kuka kyseessä?
Makun kohdalla kyllä käytetään. Hän poisti kommenttinsa, miten Jussi?Mitä, jos Jussin tilalle laitetaan Li Andersson ja ahdistelijaksi tuntemattomaksi jäänyt persunahkatukka.
Veivattaisiinko Lin mahdollista "olisin halunnut tappaa ahdistelijan"-kommenttia kymmenen vuotta esimerkkinä hänen epäkelpoisuudestaan ja rikollisuudestaan?