Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Hitto mä en keksi mihin se litku käytetään?? Mikä tuli kynistä, kuvasta ja höyhenistä.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:mä oon saanut sen valopallon, mutta mitä sitten tehdään?
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:mä oon saanut sen valopallon, mutta mitä sitten tehdään?
oletko saanut litkut keiteltyä?
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Hitto mä en keksi mihin se litku käytetään?? Mikä tuli kynistä, kuvasta ja höyhenistä.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Hitto mä en keksi mihin se litku käytetään?? Mikä tuli kynistä, kuvasta ja höyhenistä.
jotenkin se toimi sen oven kanssa, mutta piti olla kai niitä suojavälineitä. minulla oli se valopallo ja sitten laatikosta yksi sininen talismaani.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:mä oon saanut sen valopallon, mutta mitä sitten tehdään?
e kun en saa kyniäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Mintuli:Mä en löydä sitä miekka korttia ollenkaan...
yks roskiksen takana, yks hyllyssä missä kirjat ja etana.. ootas ku muistelen ne loputki..Alkuperäinen kirjoittaja Mintuli:Mä en löydä sitä miekka korttia ollenkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Hitto mä en keksi mihin se litku käytetään?? Mikä tuli kynistä, kuvasta ja höyhenistä.
jotenkin se toimi sen oven kanssa, mutta piti olla kai niitä suojavälineitä. minulla oli se valopallo ja sitten laatikosta yksi sininen talismaani.
En käsitä miten siitä laatikosta saa yhden tollasen silmän pomittua!
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Mintuli:Mä en löydä sitä miekka korttia ollenkaan...
olikohan se roskiksen takana, tai kirjatuen takana
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:mä oon saanut sen valopallon, mutta mitä sitten tehdään?
e kun en saa kyniäkään.
luultavasti pitää lukea ne kirjat ensin, että saat syyn kerätä kyniä
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Nyt sain sen talismaanin ja oveen tuli tekstit, litku hävisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Nyt sain sen talismaanin ja oveen tuli tekstit, litku hävisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Mintuli:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Nyt sain sen talismaanin ja oveen tuli tekstit, litku hävisi.
Mikä litku??
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Nyt sain sen talismaanin ja oveen tuli tekstit, litku hävisi.
Ja siihen kun keksis vielä salasanan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kynät sain laitettua mutta en höyheniä
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kynät sain laitettua mutta en höyheniä
onko kaikki höyhenet? kolme kpl