V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis vika pelistä! Tuli on takassa.. mitä sitte! ruusun sain siihen purkkiin mutta sitten??!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis vika pelistä! Tuli on takassa.. mitä sitte! ruusun sain siihen purkkiin mutta sitten??!!
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis vika pelistä! Tuli on takassa.. mitä sitte! ruusun sain siihen purkkiin mutta sitten??!!
Pitää ottaa hiekkaa maasta(sitten se uuniin)ja puhaltaa siitä kepillä lasikupu siihen päälle
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis vika pelistä! Tuli on takassa.. mitä sitte! ruusun sain siihen purkkiin mutta sitten??!!
Pitää ottaa hiekkaa maasta(sitten se uuniin)ja puhaltaa siitä kepillä lasikupu siihen päälle
miten puhaltaa??
Sain siihen keppiin sen systeemin..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis vika pelistä! Tuli on takassa.. mitä sitte! ruusun sain siihen purkkiin mutta sitten??!!
miten puhaltaa??
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis vika pelistä! Tuli on takassa.. mitä sitte! ruusun sain siihen purkkiin mutta sitten??!!
miten puhaltaa??
pitää jotenkin pitää hiiren nappia pohjassa, mutta ei ihan kunnolla kyllä onnistunut..
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:mun lasikupu häviis
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
Niin jatkuu ja miä oon ihan jumissa..
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
mitä olet saanut tehtyä
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
mitä olet saanut tehtyä
Pitääkö ton ruusun olla tuolla purkissa vai tossa alavalikossa? Ku koitan saada tota keppiä tonne tuleen niin se sanoo et jokin on vinossa?
sain sen jo yhdesti mutten tajunnu mitä sille ois pitäny tehä...
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Ei onnistu en saa sitä kupua onnistumaan.enkä voi uudelleen laittaa kepiä tuleen
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Mistä saan hiekkaa?