Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:saan tohon kepin päähän sellasen sinisen "rusinan"... mitähän teen väärin?
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:saan tohon kepin päähän sellasen sinisen "rusinan"... mitähän teen väärin?
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Jep nyt onnistuin, sain lasin puhallettua.
Ja jumissa taas.
Alkuperäinen kirjoittaja SUssu:ootteko saanu toista pisaraa? minä en löydä mistään??
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja SUssu:ootteko saanu toista pisaraa? minä en löydä mistään??
mulla on vesipisara ja liekkipisara, mutta sitä laatikon näköistä juttua en löydä. kumpi pisara sulta puuttuu?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi en saa maalia?? tai saattako te?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja SUssu:ootteko saanu toista pisaraa? minä en löydä mistään??
mulla on vesipisara ja liekkipisara, mutta sitä laatikon näköistä juttua en löydä. kumpi pisara sulta puuttuu?
liekki pisara puuttuu! mistä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja SUssu:ootteko saanu toista pisaraa? minä en löydä mistään??
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja SUssu:ootteko saanu toista pisaraa? minä en löydä mistään??
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja SUssu:ootteko saanu toista pisaraa? minä en löydä mistään??
tutkipa kynttilää vähän tarkemmin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja SUssu:ootteko saanu toista pisaraa? minä en löydä mistään??
miten saa sen pois`??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja SUssu:ootteko saanu toista pisaraa? minä en löydä mistään??
miten saa sen pois`??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä joku lappu tms?? ja avain? kaikki muut löydetty ja käytetty!!
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:okei joo, avain puuttuu vielä..
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Miten te ootte saanut ne pisarat? ENtä mistä se neliö?