Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:okei joo, avain puuttuu vielä..
Kun sitä lappua kuumensi, tuli "laskutehtävä"
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:okei joo, avain puuttuu vielä..
en saa kuumennettua lappua, miten se tapahtuu?
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:okei joo, avain puuttuu vielä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sain laskutehtävän näkymään mutten tajua!!
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:okei joo, avain puuttuu vielä..
Siinä "laitteessa" pitää palaa tuli, sama millä kuumennettiin kynttilä, sit vaan klikkaa paperin
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä kuumensin kynntilän mut ei se osa siitä irtoa kuitenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä kuumensin kynntilän mut ei se osa siitä irtoa kuitenkaan.
APUJA TÄHÄN KIITS:attn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en saa salsaanaa? en vissiin löydä kaikkia merkkejä!
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä kuumensin kynntilän mut ei se osa siitä irtoa kuitenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en saa salsaanaa? en vissiin löydä kaikkia merkkejä!
Kuu:1
Vaikka en niitä löytänytkään yhtään..
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en saa salsaanaa? en vissiin löydä kaikkia merkkejä!
Kuu:1
Vaikka en niitä löytänytkään yhtään..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä kuumensin kynntilän mut ei se osa siitä irtoa kuitenkaan.
laita se lautane eka ja sitte kynttilä!!
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:http://www.zibumi.com/Post-Fest-Tersane.html
katotaanko vielä mikä tää on, näyttää olevan vain turkiksi, mutta jospa sitä kieltä ei tarvisi
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Avain puuttuu multa vielä :kieh: