M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Mä kuuli just tosi hyvän! Myymä on taas linjoilla![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Mut tästä ei sit huudella!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Minä taas kuulin että Paalinarutukka haluaa salata että on juoruillut myymän kanssa! Tiedän että on järkyttävä juoru mutta totta se on!
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Mä tiedän että professori Kaksimieli vakoilee!
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ja mä kuulin, että millipillin pilli on kutistunut ihan milliin kun se juo siideriä... koko ajan pissattaa nimittäin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ja mä kuulin, että millipillin pilli on kutistunut ihan milliin kun se juo siideriä... koko ajan pissattaa nimittäin![]()
Mulla saattaa olla pieni kutina pyllyssä, että millipilli saattaa olla pienessä hiprakassa... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Kuulin varmalta taholta että millipillin juominen aiheuttaa myymälle kutinaa pyllyssä, ja kuulin myös sen ettei millipilli osaa erottaa kutinaa peräpukamista!
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Kuulin varmalta taholta että millipillin juominen aiheuttaa myymälle kutinaa pyllyssä, ja kuulin myös sen ettei millipilli osaa erottaa kutinaa peräpukamista!
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Kuulin varmalta taholta että millipillin juominen aiheuttaa myymälle kutinaa pyllyssä, ja kuulin myös sen ettei millipilli osaa erottaa kutinaa peräpukamista!
mutta kun peräpukamat kutisee :xmas: nimim. tätä et halunnut tietää
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Kuulin varmalta taholta että millipillin juominen aiheuttaa myymälle kutinaa pyllyssä, ja kuulin myös sen ettei millipilli osaa erottaa kutinaa peräpukamista!
mutta kun peräpukamat kutisee :xmas: nimim. tätä et halunnut tietää
EI EI EI !!! EI NAISILLA OO PERÄPUKAMIA.. eikä ne myöskään kakkaa, eikä piere... shhhh!