vapiskaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Minä taas kuulin että Paalinarutukka haluaa salata että on juoruillut myymän kanssa! Tiedän että on järkyttävä juoru mutta totta se on!

EIHÄN! voiks olla totta... siis eli Paalinarutuka juoruu tääl jotain musta? ahaa ahaa! nyt mun täytyyki ottaa selvää! ... kunnon juoruakka! :p :xmas:

Jos mun neiti etsivät taidot pitää paikkansa niin Aamukasteella on jotain tekemistä myös tän asian kanssa... se saattaa vakoilla kaksimieltä.. joka vaklaa kuulemma tätä ketjua..

TE JÄÄTTE VIELÄ KIINNI!

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Ja mä kuulin, että millipillin pilli on kutistunut ihan milliin kun se juo siideriä... koko ajan pissattaa nimittäin :o

Mulla saattaa olla pieni kutina pyllyssä, että millipilli saattaa olla pienessä hiprakassa... :saint:

Minä kuulin taas että Aamukatse levittelee vakoojaväitteitä toisista, ilmeisesti harrastaa salaliittoteorioita. Ja olen varma että katselee tälläkin hetkellä jossain tässä lähellä kertoakseen lisää perättömiä väitteitään!

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Ja mä kuulin, että millipillin pilli on kutistunut ihan milliin kun se juo siideriä... koko ajan pissattaa nimittäin :o

Mulla saattaa olla pieni kutina pyllyssä, että millipilli saattaa olla pienessä hiprakassa... :saint:

No soita nyt jo lääkäriaikaa jos pylly kutiaa :o vai onko ne sittenkin peräpukamat, hmm... *mysteeri yksi ei tullutkaan vielä selvitetyksi*

Tässäpä tärkeimmät:
-Eemin äiti (uusi) kyseli, että mitstä täällä oikein saa kirjoittaa ilman että tulee kakkaa niskaan
-Professori Kaksimielestä tehtiin VIHDOIN se avaus, että miksi se täällä on kun on kerran mies
-Jotkut harmaat tekee tyhmiä aloituksia tyyliin "mulla on hiukset päässä" ja luulee että se on hauskaa vielä piiiitkään

Kuulin varmalta taholta että millipillin juominen aiheuttaa myymälle kutinaa pyllyssä, ja kuulin myös sen ettei millipilli osaa erottaa kutinaa peräpukamista!

mutta kun peräpukamat kutisee :xmas: nimim. tätä et halunnut tietää

Kuulin varmalta taholta että millipillin juominen aiheuttaa myymälle kutinaa pyllyssä, ja kuulin myös sen ettei millipilli osaa erottaa kutinaa peräpukamista!

Joo onpa omituista.. :laugh: milli vois lopettaa sen juomisen niin tää kutinaki loppuis!!

EI EI EI !!! EI NAISILLA OO PERÄPUKAMIA.. eikä ne myöskään kakkaa, eikä piere... shhhh!

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Kauheeta raamaa taas tulloo het ko myymä astuu peliin!

hihi... DRAMAQUEEN! :saint:

Hei mitä sä täällä teet, petiin siitä sutinoimaan heti paikalla :D

ai yksinäni vai ?

mies ko o töissä ja tulloo kahe mais :p

No joo, tossa on kyllä se riski ettei tärppi ole kyllä ihan 100 prosentin luokkaa yksin.... noh, odottaen sitten vain! :)

EI EI EI !!! EI NAISILLA OO PERÄPUKAMIA.. eikä ne myöskään kakkaa, eikä piere... shhhh!

Ai niin... unohdin. Mutta meiän poikapa kakkas tänään essolla kesken pyöräretken (mehutauolla). Ilmoitti kotona vasta, että "taisin kakata essolla" kun haju pöllähti

Yhteistyössä