VAPUN TARJOTTAVAT ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TROIJAN HELENA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TROIJAN HELENA

Vieras
MEILLE TULEE PERHEITÄ VAPPUAATTONA JUHLIMAAN , LAPSIA JA AIKUISIA JA OSA HEISTÄ ON YÖTÄKIN PITKÄN MATKAN VUOKSI. SAISINKO TELTÄ HYVÄT YSTÄVÄT APUA TARJOILUUN. SUOLAISTA JA MAKEAA LAPSILLE JA AIKUISILLE , JUOTAVAT YMS. KAIPAAN PALJON OHJEITA .KIITOS PALJON AVUSTA JO ETUKÄTEEN. HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE !!! :flower: =)

meillä ainakin ihan vaan grillataan makkaraa, kyljyksiä lisänä tuoresalaatti, peruna/italiansalaatti ja perunoita, simaa ja munkkeja sekä lusikkaleipiä...

Jokin hyytelökakku voisi olla hyvää, mutta mun mielestä vappu on sellainen juhla, että riittää yksinkertaista ja hyvää..Lähinnä grilliruokaa..

Olisko LASAGNE sellainen joka pojan makuun. Niin olen ainakin itse ajatellut.
Sitten hyviä VOILEIPIÄ, niitä tavallisia, mutta runsaasti päällistä (kylmäsavulohi+tilliä, anjovis+muna, ruohovoileipä:voita ja persiljasilppua päälle, kinkku+tomaatti, mozzarella+tomaatti, juusto). Niin ja teeppä se DAJM-PIIRAKKA kun sen voi tehdä pakkaseen jo valmiiksi. Kerrot (ehkä) sitten millaista tuli. Itselläni olisi tarkoitus kokeilla myös.
Onko SIMA jo valmis? Vielä ehtii kun antaa käydä huoneenlämmössä. Kaupassa oli muuten iso POMMAC (en tiä miten kirjotetaan) pakattu kuohuviinipulloon, se olisi niinku silmänruokaa samalla.
Salaatiksi FETASALAATTI (sopii lasagnen kanssa mielestäni hyvin).