Varapäreitä nyt tähän loppupäivään, voiko niitä ostaa jostain.... *nasu hermojensa kanssa pulassa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Että voikin mennä kaikki putkeen. Kaksvee ei halua ulos, ei halua sisään. Ei halua pukea, ei halua riisua, ei halua vaippaa mutt ei halua myöskään pytylle... Ihan siis tätä perussettiä.
Sitten neiti 7 veellä on takana isäviikonloppu ja laulu on joka asiaan sama: "Mutt kun ISILLÄKIN SAA!!" Ihan sama mitä sanon, niin muttkun. Saan mä sielläkin. Pidä siis mutsi pääsi kiinni. (no ei se noin sano, mutta ajatus on selvä).
Lupasin sitt ett saavat maalata vesiväreillä. Oltiin jo laitettu kaikki valmiiksi, kun kaverit ei löydäkään mistään siveltimiä, ei siis pensselin pensseliä. "Toi on vienyt ne, se on hukannut ne!!" huutaa tyttö ja osoittaa veljeään. "Myhmä, MYHMÄ!!!" huutaa kaks vee ja osoittaa siskoa. Ja tää sama riita jatku ja jatku, se välillä taukos ja alko taas uudestaan, juuri mm sellaisessa välissä kun mä jonotin terveyskeskukseen ja kun ihminen siellä vastas "Paula Saari" mä korotin ääntäni juuri jätkälle "Nyt sitten piru vieköön se naama umpeen, eikö sana kuulu??" Arvatkaa hävettikö??
Kaiken lisäksi meidän keittiön pistorasia (eri, kuin missä se mikro oli kiinni silloin kun palo jos muistatte tätä juttua) pamahti niin että kipinät lensi, ja sulatti imurin johdon poikki mitä mies oli juuri laittamassa siis sinne rasiaan kiinni... :headwall: :headwall: :headwall:
Vauva ei halua syödä ja kiljuu ja mä sekoan päästäni.

Kiitos ja hei.

Viel tunti, sitt ne vois törkätä sänkyihinsä... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Niin tuttua! Mä oisin kans voinu jättää tämän päivän väliin! Meillä lapset just saman ikäiset kuin teillä.

Lohduttavaa. Kaks matkaa jonnekin kauas, ehkä nigeriaan tai jonnekin?? Paitsi ett lentäjätkin on lakossa. :|

Yhteistyössä