Varatun miehen kanssa olo :S

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
Mä en tiedä, että mihin soppaan olen taas itseäni sotkemassa. Ihan rakastunut olen ja niin on mieskin. Oman vaimon kanssa ei ole ollut mitään vuosiin, lasten takia ovat yhdessä, vaikkeivat mitään yhdessä teekkään. Tuleekohan tästä mitään? Mies ei ole pettäjätyyppiä, mutta jos oman kanssa ei ole vuosiin ollut mitään niin jopa minä ymmärrän. Mies ei halua olla mikään viikonloppuisä, ei uskalla erota jos ei sitten näe lapsia niin usein. Mä oon sopassa enkä tiedä pitäiskö sitä hämmentää vai kaataa pois. Pelkään, ettei mies uskalla koskaan erota :(

Saatat luulla että toi on vuosisadan rakkaustarina, mutta se taitaa kyllä olla vuosisadan vanhin tarina. "Juu juu kulta, ei meillä vaimon kans oo mitään, ihan lasten kanssa vaan yhdessä, rakastan rakastan, heti ottaisin eron jos lapset ois isompia".

No, itsehän sen sanoit, mies ei aio erota lasten takia. Ei aio erota. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Saatat luulla että toi on vuosisadan rakkaustarina, mutta se taitaa kyllä olla vuosisadan vanhin tarina. "Juu juu kulta, ei meillä vaimon kans oo mitään, ihan lasten kanssa vaan yhdessä, rakastan rakastan, heti ottaisin eron jos lapset ois isompia".

No, itsehän sen sanoit, mies ei aio erota lasten takia. Ei aio erota. Piste.

peesi

Haluatko olla toinen nainen? Silloin pelisäännöt on syytä olla selvät molemmilla. Itse olen tällaisessa tilanteessa (enkä mitenkään ylpeä siitä) mutta ainakin tiedän mistä on kysymys. En odota kenenkään jättävän ketään. Tämä saattaa loppua milloin vaan, kumman tahansa niin halutessa, ja se on sit siinä. Mutta just nyt tää on sitä, mitä minä haluan ja mitä hän haluaa.

Jos haluat tuon miehen kanssa jotain vakavaa, älä ala suhteeseen. Ei se eroa vaikka sitä lupailiskin. Sano sille, että tietää sun numeron, soitelkoon sitten kun on eronnut.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Niinno. Joko te naitte?

Olen sanonut, etten aio antaa hänelle seksiä niin kauan kun ei uskalla erota. Eli seksin takia ei mies minua tapaa. Ja tiedän ettei hänellä ole vaimonsa kanssa enää mitään, tunnen heidät. Seksiä ei ole ollut ainakaan 3 vuoteen. Täysin kulissiliitto.

Minusta tuo "ei minulla vaimon kanssa ole enää mitään" vaikuttaa kyllä valheelta. Itse olen ollut varatun miehen kanssa suhteessa, ja hän ei tuollaisia ruvennut selittelemään. Oma tulkintani on että kyllä näillä miehillä vaimonkin kanssa vielä jotakin on, mutta seksielämään on kiva saada jotain vaihtelua. Mutta toisaalta voi miehellä ajan mittaan tulla tunteita tätä toistakin naista kohtaan, päinvastoin mitä palstamammat täällä on mieltä.

Käy kysymässä vaimolta onko hän samaa mieltä siitä, ettei vuosiin ole ollut mitään. Ja oikeasti, kuinka paljon vieläkin riittää ihmisiä, jotka jatkavat lasten vuoksi kylmää yhteiseloaan? Musta olis ollut hirveää tajuta 18 v. että vanhemmat eroaa vasta nyt MUN takia, kun eivät halunneet rikkoa ''perheidylliä''.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Niinno. Joko te naitte?

Olen sanonut, etten aio antaa hänelle seksiä niin kauan kun ei uskalla erota. Eli seksin takia ei mies minua tapaa. Ja tiedän ettei hänellä ole vaimonsa kanssa enää mitään, tunnen heidät. Seksiä ei ole ollut ainakaan 3 vuoteen. Täysin kulissiliitto.

Tai siten olet herkullinen, vastusteleva saalis. :p

Emmä tiä, mä en viitsisi. Keksisin jotain muuta, jatkaisin kunnes mies ois oikeasti eronnut.

Maailma on pullollaan vapaita herkkumiehiä, miksi huolia sellainen joka ei uskalla?

Niinno. Joko te naitte?

Onko vaimokin kertonut sinulle ettei heillä enää seksiä?? Koska muuten sanoisin että mies valehtelee.

Alkuperäinen kirjoittaja niiiin:
Käy kysymässä vaimolta onko hän samaa mieltä siitä, ettei vuosiin ole ollut mitään. Ja oikeasti, kuinka paljon vieläkin riittää ihmisiä, jotka jatkavat lasten vuoksi kylmää yhteiseloaan? Musta olis ollut hirveää tajuta 18 v. että vanhemmat eroaa vasta nyt MUN takia, kun eivät halunneet rikkoa ''perheidylliä''.

Sitä minunkin exäni ehdotti, kun jäi kiinni pettämisestä (useita naisia). Sillä oikeasti oli pokkaa ihan vakavissaan ehdottaa, että enkö MINÄ nyt vois ajatella LASTEN PARASTA ja jatkaa hänen kanssaan kulissiliitossa, että "oltais yhdessä" mutta hän yhä naisi näitä naisiaan... en meinannut uskoa korviani.

Tuollainen mies ei tule KOSKAAN perhettään jättämään ja pyörittää sinua olemattomilla toiveilla ja lupauksilla. Pian huomaat, että monta vuotta on mennyt ja sulla ei ole edelleenkään perhettä.

Olen tämän itsekin joskus kokenut...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niinno. Joko te naitte?

Onko vaimokin kertonut sinulle ettei heillä enää seksiä?? Koska muuten sanoisin että mies valehtelee.

Peesi!

kokemusta on ja juuri samalla kaavalla :) ja joka vit.. päivä äijä on mielessä mutta tiet eros just, ettei äijä uskaltanukaan jättää lapsiaan.. silti silmäpeli ja rakastelut jatkuu :)

Niinno. Joko te naitte?

TIEDÄT ettei heillä oo ollu seksiä kolmeen vuoteen? :D :D :D :D Ihanko oot makkarin ikkunan takana päivystäny? :D

No, eipä mies oo kovin sitten seksistä kiinnostunu kun ei kolmeen vuoteen oo harrastanu eikä sunkaan kanssa ala.

Vanhojakos ne lapset on, ilmeisesti ainakin vanhempia kun se kolme vee? :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja niiiin:

Sitä minunkin exäni ehdotti, kun jäi kiinni pettämisestä (useita naisia). Sillä oikeasti oli pokkaa ihan vakavissaan ehdottaa, että enkö MINÄ nyt vois ajatella LASTEN PARASTA ja jatkaa hänen kanssaan kulissiliitossa, että "oltais yhdessä" mutta hän yhä naisi näitä naisiaan... en meinannut uskoa korviani.

Meillä ei ollu lapsia, mutta eksä ehdotti silti että hän sais höyläillä hoitoaan ja silti jatkaa mun kanssa, koska se hoito oli pelkkää seksiä. No ei kyllä tullu kuuloonkaan. :D No nyt se pelkkä seksi on raskaana ja ne on naimisissa ja mies hakee pelkkää seksiään muualla.

Toi on muuten ihan totta. Siis jos mies on jo kolme vuotta katsonut vaimoaan saamatta pillua niin kyllä se jaksaa suakin kolme vuotta katsella.

Mietis nyt tarkkaan ennen kuin on myöhäistä.

Mutta toisaalta voi miehellä ajan mittaan tulla tunteita tätä toistakin naista kohtaan, päinvastoin mitä palstamammat täällä on mieltä.
Totta kai voi, ajan kanssa, jos se toinen nainen on tarpeeksi säälittävä jäädäkseen sitä odottelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nam:
kokemusta on ja juuri samalla kaavalla :) ja joka vit.. päivä äijä on mielessä mutta tiet eros just, ettei äijä uskaltanukaan jättää lapsiaan.. silti silmäpeli ja rakastelut jatkuu :)

Just näin, mies luulee, että jättää lapsensa jos eroaa. Eihän se niin mene :( jos olisi varma, että saa lapset itselleen, ottaisi heti eron. Ehkä mä jossain vaiheessa sanon, että soittaa sitten jos ja kun aikoo erota. On se kamalaa jos itse joutuu elämään onnetonta elämää vain sen takia, ettei kestä olla erossa lapsista hetkeäkään. Lapset kuitenkin jo 6 ja 8v, ettei enää tarvitse olla kuin 12v vaimon kanssa ja sitten voi hyvillä mielin erota :D eri asia on, mitä lapset tästä ajattelevat

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Mutta toisaalta voi miehellä ajan mittaan tulla tunteita tätä toistakin naista kohtaan, päinvastoin mitä palstamammat täällä on mieltä.
Totta kai voi, ajan kanssa, jos se toinen nainen on tarpeeksi säälittävä jäädäkseen sitä odottelemaan.

Kyllä ihminen pystyy rakastamaan tai olla ihastunut useampaankin ihmiseen yhtäaikaa. Ei ehkä kaikki ihmiset, mutta jotkut kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja nam:

Just näin, mies luulee, että jättää lapsensa jos eroaa. Eihän se niin mene :( jos olisi varma, että saa lapset itselleen, ottaisi heti eron. Ehkä mä jossain vaiheessa sanon, että soittaa sitten jos ja kun aikoo erota. On se kamalaa jos itse joutuu elämään onnetonta elämää vain sen takia, ettei kestä olla erossa lapsista hetkeäkään. Lapset kuitenkin jo 6 ja 8v, ettei enää tarvitse olla kuin 12v vaimon kanssa ja sitten voi hyvillä mielin erota :D eri asia on, mitä lapset tästä ajattelevat

Mahtava tekosyy, se jätkähän on nero. :D "Jos ois varmaa että saisin lapset itelle niin eroisin heti". :D :D :D Kas kun ei "jos oisin varma että voittaisin lotossa".

Ei sit kuitenkaan lähde ees kokeileen saako lapset? On valmis ottaan lastensa kustannuksella sen riskin että jää tosta teiän pelleilystä kiinni vaimolleen ja sillon vaimo ei tasan tarkkaan suosiolla anna lapsia?

Hei, tuhannet naiset ennen sua on jo syöny ton pajunköyden, ei sun tarvi ite sitä enää niellä.

Yhteistyössä