Varatun miehen kanssa olo :S

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No minulta ei seksiä saa, eli tunteiden takia hän minua tapaa, ei seksin.

Todellakin. Ei se "toinen nainen" ole aina automaattisesta panokeikka vaan kyseessä saattaa olla hyvinkin pitkälle henkinen suhde, kun kotona vieraannuttu puolisosta eikä osata enää keskustella asioista (ilman että niistä tulisi esim. riitää tai mielenkiinnon kohteet on pitkän liiton aikana totaalisesti muuttuneet).

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana aina:
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta toisaalta voi miehellä ajan mittaan tulla tunteita tätä toistakin naista kohtaan, päinvastoin mitä palstamammat täällä on mieltä.
Totta kai voi, ajan kanssa, jos se toinen nainen on tarpeeksi säälittävä jäädäkseen sitä odottelemaan.

Kyllä ihminen pystyy rakastamaan tai olla ihastunut useampaankin ihmiseen yhtäaikaa. Ei ehkä kaikki ihmiset, mutta jotkut kyllä.

Ai sulleko riittää se että oot kakkosnainen ja ajan kanssa mies ihastuu suhun ja ehkä kiintyykin?

Voi luoja. Häpee varjoos...

Mutta toisaalta voi miehellä ajan mittaan tulla tunteita tätä toistakin naista kohtaan, päinvastoin mitä palstamammat täällä on mieltä.
Totta kai voi, ajan kanssa, jos se toinen nainen on tarpeeksi säälittävä jäädäkseen sitä odottelemaan.

Kyllä ihminen pystyy rakastamaan tai olla ihastunut useampaankin ihmiseen yhtäaikaa. Ei ehkä kaikki ihmiset, mutta jotkut kyllä.

Ai sulleko riittää se että oot kakkosnainen ja ajan kanssa mies ihastuu suhun ja ehkä kiintyykin?

lol :))Häpee varjoos

Oliko tämä kommentti tarkoitettu mulle?

Toisille saattaa riittää tuo kakkosnaisen roolikin: ripaus rakkautta, joka riuduttaa ja ikuinen toive, joka koukuttaa.

Mutta minä kommentoinkin asiaan, että kyllä toiset ihmiset pystyvät rakastamaan kahta tai useampaakin ihmistä yhtäaikaa. Kyllähän näitä virallisesti ja epävirallisesti moniavioisia tähän maailmaan mahtuu.

Joten en puhunut missän vaiheessa, mikä minulle riittäisi.

Samaa mieltä! Mä rakastan mun miestäni. Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Me ei riidellä eikä suhde ole huono millään tavalla.
Olen siis onnellinen mieheni kanssa.
Mutta koko tämän ajan olen myös rakastanut toista miestä. Näiden miesten välillä tein silloin n.9 vuotta sitten valinnan. Ja valitsin nykyisen mieheni.
Mutta en koskaan ole unohtanut tätä toista, rakastan häntä edelleen.
Kaipuu tuntuu välillä kuin iso möykky olisi sydämmelläni.
Mainitsen nyt että en ole pettänyt miestäni koskaan. Siis en ole mitenkään ruokkinut näitä tunteita panemalla tämän toisen kanssa. Emme ole tekemisissä keskenämme.
Minä oikeasti tunnen rakastavani kahta miestä!

Mitä järkeä tuossa ap on jos mies ei eroa?
Toki voi olla oikeista tunteista kyse, tiedän itsekki pariskunnan joka ollu 25vuotta yhdessä, mies petti ensimmäistä vaimoaan tämän nykyisen kanssa, mutta siinä on se ero että kun tunteet vei mies jätti vaimonsa lähes heti.
Tuo ettei mitään ole ollu pitkään aikaan ja ei voi erota lasten takia on todellaki klisee, ja täysin pystyyn kuivunu juttu johon vielä moni nainen lankeaa. Ja seuraavaqksi mietit miksi valehtelis.. siihen syssyyn voi miettiä miksi valehtelee myös vaimolle :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Petturiko?:

Samaa mieltä! Mä rakastan mun miestäni. Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Me ei riidellä eikä suhde ole huono millään tavalla.
Olen siis onnellinen mieheni kanssa.
Mutta koko tämän ajan olen myös rakastanut toista miestä. Näiden miesten välillä tein silloin n.9 vuotta sitten valinnan. Ja valitsin nykyisen mieheni.
Mutta en koskaan ole unohtanut tätä toista, rakastan häntä edelleen.
Kaipuu tuntuu välillä kuin iso möykky olisi sydämmelläni.
Mainitsen nyt että en ole pettänyt miestäni koskaan. Siis en ole mitenkään ruokkinut näitä tunteita panemalla tämän toisen kanssa. Emme ole tekemisissä keskenämme.
Minä oikeasti tunnen rakastavani kahta miestä!

Ja tarkoitin myös tätäkin! Kahta voi rakastaan ikuisestikin, saamatta koskaan toista omakseen!

Seksitön liitto = kulissiliitto? No ei tod.

Mä tunnen parin joka oli ja eli seksittömässä liitossa 16 vuotta, kunnes vasta tuli ero. Eikä he olleet kulissien takia yhdessä, vaan rakkauden ja syvän ystävyyden takia.

Mutta joo...mulle ei menis läpi mitkään "en uskalla erota" lässytykset. Siloin kun mä tapasin varatun miehen, johon ihastui ja joka ihastui munhun, niin tein heti selväksi että en todellakaan lähde toiseksi naiseksi. Vuorokauden kuluttua mies ei enää ollut varattu ja muutaman viikon kuluttua taas oli...tällä kertaa mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja nam:
kokemusta on ja juuri samalla kaavalla :) ja joka vit.. päivä äijä on mielessä mutta tiet eros just, ettei äijä uskaltanukaan jättää lapsiaan.. silti silmäpeli ja rakastelut jatkuu :)

Just näin, mies luulee, että jättää lapsensa jos eroaa. Eihän se niin mene :( jos olisi varma, että saa lapset itselleen, ottaisi heti eron. Ehkä mä jossain vaiheessa sanon, että soittaa sitten jos ja kun aikoo erota. On se kamalaa jos itse joutuu elämään onnetonta elämää vain sen takia, ettei kestä olla erossa lapsista hetkeäkään. Lapset kuitenkin jo 6 ja 8v, ettei enää tarvitse olla kuin 12v vaimon kanssa ja sitten voi hyvillä mielin erota :D eri asia on, mitä lapset tästä ajattelevat

Kuulostaa kyllä niin klassiselle, niin klassiselle... Niin tai jos on totta, niin mikset kyselisi hänen vaimoltaan liiton tilasta? Jos oikeasti heidän välillään ei ole muuta kuin lapset, niin toki vaimokin tietää missä mennään ja hänellekin on ihan sama kenen kanssa mies hellät hetkensä viettää jne...

Toisin sanoen, joa vaimolta pitää salaa tapailla ei ole puheisiin luottamista, ei!

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Mä tunnen parin joka oli ja eli seksittömässä liitossa 16 vuotta, kunnes vasta tuli ero. Eikä he olleet kulissien takia yhdessä, vaan rakkauden ja syvän ystävyyden takia.

Mutta joo...mulle ei menis läpi mitkään "en uskalla erota" lässytykset. Siloin kun mä tapasin varatun miehen, johon ihastui ja joka ihastui munhun, niin tein heti selväksi että en todellakaan lähde toiseksi naiseksi. Vuorokauden kuluttua mies ei enää ollut varattu ja muutaman viikon kuluttua taas oli...tällä kertaa mulle.

Tätä tarkoitin, kun tunteet vie niin kyllä ne päätökset tulee aika nopsaan.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Tätä tarkoitin, kun tunteet vie niin kyllä ne päätökset tulee aika nopsaan.

Tottahan jokainen voi rakentaa elämän sellaiseksi kuin haluaa. Itse olen ollut pitkään avioliitossa. Miehellä on varmasti ollut joitain juttuja ,itselläkin melkein.
Sen voin sanoa että edellinen savotta täytyy selvittää.
Saattaa sivusuhteelle olla parempikin että mies on naimisissa eikä eroamassa, sillä jos he jonain päivänä eroavat saattaa sivusuhdekin loppua kun elämän palikat menee uuteen järjestykseen.
Itse syrjähyppyjä tehneenä ja mitä luultavammin myös sellaisesta kärsineenä sanon että jokainen vastaa omista paskoistaan. Jokainen ihminen on erilainen ja on melkoista akrobatiaa rakentaa onnellinen sivusuhde . Kyllä siinä joku aina lopuksi kärsii. Mutta en voi tuomita ketään, ainoastaan itselleni olen luvannut elää puhtain paperein mitä tulee ihmissuhteisiin. Se on onnellisuuden peruspilari, ainakin yksi niistä.

No tämä kertoo paljon heidän suhteestaan, heillä on 3 makuuhuonetta, yksi lapsille, yksi vaimolle ja yksi miehelle. Ovat jo vuosia nukkuneet omissa huoneissaan. Ymmärrän kyllä, että jos eroavat, mies joutuu olemaan erossa lapsistaan. Jos ei päivääkään haluaisi olla erossa, on kamala lähteä kun sitten ei näe kuin huonolla tuurilla viikonloppuisin. Mieluummin tämä mies sitten asuu vaimonsa kanssa ja näkee lapsiaan joka päivä. Vaimo ei välitä miehensä pettämisistä, seksiä hakenut jo vuosia yhden illan jutuista. Tämän kyllä ymmärrän..

No tämä kertoo paljon heidän suhteestaan, heillä on 3 makuuhuonetta, yksi lapsille, yksi vaimolle ja yksi miehelle. Ovat jo vuosia nukkuneet omissa huoneissaan. Ymmärrän kyllä, että jos eroavat, mies joutuu olemaan erossa lapsistaan. Jos ei päivääkään haluaisi olla erossa, on kamala lähteä kun sitten ei näe kuin huonolla tuurilla viikonloppuisin. Mieluummin tämä mies sitten asuu vaimonsa kanssa ja näkee lapsiaan joka päivä. Vaimo ei välitä miehensä pettämisistä, seksiä hakenut jo vuosia yhden illan jutuista. Tämän kyllä ymmärrän..

Sitten sinun asiasi ovat huonomalla tolalla koska heillä on selvästi vakiintunut tilanne. Miettisin kaksi kertaa ennenkuin lähtisin sydäntäni repimään ihastumalla enemmän. Miehen ei sitten ole todellakaan mikään pakko erota.
Lisäksi et voi tietää oletko toinen, kolmas vai neljäs nainen.
Mutta valinta on sinun, toivon onnea matkaan.

Uskon kyllä kun hän sanoo, että on ollut vain seksisuhteita. Harva kertoo noin avoimesti, että on ollut seksisuhteita, yhdenillan juttuja. Tasaisin väliajoin, kerran ei seksiä ole kotona ollut aikoihin. Ehkä mä nyt katson että mitä tästä tulee, vai tuleeko mitään. Jos mitään ei tapahdu esim kuukauden sisällä, sanon että soittaa kun on vapaa. Olen sanonut, etten halua olla toinen nainen, silti hän haluaa minua tavata, eli varmasti mielessä käy vähän väliä eroaminen

Kun sanotaan että se on hölynpölyä jos mies sanoo ettei lasten takia voi erota, niin kyllä se joskus voi tottakin olla. Minulla ollut suhde mieheen jonka vaimo jo muutenkin haikaili muuttoa toiselle puolelle Suomea, jos ero tulisi niin vaimo todennäköisesti saisi lapset, ja tuskinpa mies heitä kovin usein näkisi jos välimatkaa satoja kilometrejä..

Todellakin. Ei se "toinen nainen" ole aina automaattisesta panokeikka vaan kyseessä saattaa olla hyvinkin pitkälle henkinen suhde, kun kotona vieraannuttu puolisosta eikä osata enää keskustella asioista (ilman että niistä tulisi esim. riitää tai mielenkiinnon kohteet on pitkän liiton aikana totaalisesti muuttuneet).

Jos suhteita tolla perusteella luodaan, niin mullakin on mitä ilmeisemmin suhde vieraaseen mieheen. Kaverin ja mun välillä ei oo mitään fyysistä, mutta henkisellä tasolla, joo - ollaan juteltu mitä erinäisemmistä asioista paljon enemmän kuin mitä mieheni kanssa juttelen. Kauheeta, pitäsköhän mun kertoo miehelleni että mulla on suhde toiseen mieheen.

Uskon kyllä kun hän sanoo, että on ollut vain seksisuhteita. Harva kertoo noin avoimesti, että on ollut seksisuhteita, yhdenillan juttuja. Tasaisin väliajoin, kerran ei seksiä ole kotona ollut aikoihin. Ehkä mä nyt katson että mitä tästä tulee, vai tuleeko mitään. Jos mitään ei tapahdu esim kuukauden sisällä, sanon että soittaa kun on vapaa. Olen sanonut, etten halua olla toinen nainen, silti hän haluaa minua tavata, eli varmasti mielessä käy vähän väliä eroaminen

Jep, en mäkään tarkoita että sun pitäisi nyt lopettaa lennosta. Ihmiset eivät kaikki ole samasta sabluunasta veistettyjä ja kyllä hän todellakin voi olla eroamassa tosissaankin, se on täysin mahdollista.
Mietin vain sitä että jos sinä olet mukana auttamassa eroamisen kanssa ja sitten hän yksi kaunis päivä tajuaa eronneensa ja jihuuu elämä menee uusiksi niin sinä saatat olla siinä rytäkässä tyyppi jota kiitetään avusta ja moikataan.Siinä mielessä olisi parempi tavata täysin vapaa ihminen.
Mutta me ei olla kaikki samasta puusta veistettyjä, toivon onnea sulle.

Aina löytyy noita typeryksiä jotka uskovat nuo tarinat. Mistä tulee omnipotenssi, joka saa uskomaan, että vaimolleen valehteleva mies ei valehtele juuri sit sille toiselle naiselle. Niin niin. Ajattelitko, että sanoo sulle, että vaimo on ihana ja seksi hyvää. Vaimohan se tuossa kuviossa on se, joka on ollut niin ihana, että mies on mennyt naimisiin ihan julkisesti ja lapsetkin vaimolle tehnyt. Ja sun kanssa... Niin no, ei mitään. Mut senhän sä itse jo tiedätkin.

Kertoo aika paljon miehestä jos tossa tilanteessa ei pysty eroamaan :(
En koskis tikullakaan.
Parempi olisi sekä miehelle, vaimolle että lapsille jotta eroaisivat.
Sanoisin että palataan asiaan kun olet eronnut tai edes muuttanut pois kotoa ja pistänyt eron vireille.

Niin ja tuohon, että "mies jättäisi vaimon heti jos saisi lapset"-juttuun en viitsi edes kommentoida. Tajuat itse miltä kuulostaa. Vaikea uskoa että noin paksun jutun uskot. Mut niinhän se on, sen uskoo minkä haluaa.

Tällasissa jutuissa on aina sellanen maku että mies jotenkin uhrautuu olemaan vaimonsa kanssa lasten takia. Mitäpä jos tässäkin on niin että vaimo olisi ihan valmis eroamaan mutta miehen ja lasten takia ei sitä tee? Mä olisin kutakuinkin valmis eroamaan ihan millon vaan mutta mies tahtoo että lasten ja asunnon takia elellään ainakin että saadaan pikkasen isommaksi. Mies on tosi paljon poissa kotoakin joten elämät on muutoin ihan erillään. Miehen kannalta on helppoa kun on koti mihin tulla ja lapset kotona. Mua ei oikeestaan haittaa yhtään vaikka sillä olis jotain hoitoja noilla matkoillaan, ihan oikeesti ei haittaa. Mä saisin vuosituhannen laakin jos sillä oli sjoku ap:n kaltane pitkä aikainen jonka kanssa yhteisiä suunniltelmia. Mua ei haittaa pettäminen mutta mua haittais ihan hlevatusti sellane pettäminen että mä roikun täälä miehen toiveesta ja sillä olisikin jotain tuollasta. Sekava sepustus mutta toivottavasti joku ymmärtää mun pointin.

Yhteistyössä