Varhainen keskenmeno vai mikä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Rv 5+ jotain menkoista laskettuna. Haalea plussa testattu perjantaina. Eilen alkoi kivut alavatsalla ja niukka vuoto. Yöllä en saanut nukuttua kovien, aaltoilevien kipujen vuoksi kuin hetkittäin särkylääkkeestä huolimatta. Aamulla koko lantion alue kuin tulessa. Särkylääkket ei ole pahemmin auttaneet, hieman lievittäneet kipuja. Pahin kipu on oikealla alavatsassa, kuin puukolla joku tökkisi. Vuoto ei ole lisääntynyt, pyyhkiessä vain jää paperiin. Päätä särkee ja oksettaa.
Onko tämä ihan normaali keskenmeno vai olisiko syytä hakeutua lääkäriin?

Mittasitko kuumeen? Tulehduksellinen kuume ei välttämättä tunnu ollenkaan..
Voihan tuo olla vaikka umppari? Tai tulehtunu/puhjennut munasarjakysta. Ei kaikki johdu aina raskaudesta...
Mutta kyllä kai terve ihminen tietää millon lähteä lääkäriin :)

Kuulostaa keskenmenolta. Minulla niitä takana kaksi... toinen meni kesken viikolla 7, alkoi hyvin pienellä vuodolla ja ei mitään kipuja. 4 päivää siitä alkoi kunnon vuoto, joka kestikin sitten 3 viikkoa.

Toisesta sain haalean plussan testiin, ja seuraavana päivänä alkoi kivut ja hyvin niukka vuoto. Raskaustestistä hävisi viiva yhtä nopeaa kuin oli tullutkin.... kunnon vuoto alkoi vasta kolmantena päivänä.

Sit on pieni mahdollisuus että kaikki on hyvin, vuodosta ja kivuista huolimatta. Ihan oikein olet tehnyt, kun olet ottanut särkylääkettä. Jos kivut kasvaa niin ettei lääkkeiden turvin voi kotona olla, nousee kuume tai vuodosta tulee todella runsasta, pitää hakeutua lääkäriin. Minulla kumpikaan keskenmeno ei vaatinut lääkärinhoitoa (toinen kyllä ultrattiin, mutta se oli ns. turhaa).

Mulla on nyt ollut kovasti raskausoireita...
-maha tuntuu oudolta
-janottaa
-väsyttää
-huimaa
-"lämpö" nousee ja laskee (ei kuumetta!)
-paino heittelee
-nälkä, mutta mikään ei maistu
-jalat kylmät
...mutta omituisena lisänä tähän kaikkeen on että olen nyt vuotanut 2viikkoa yhteen putkeen välillä ruskeaa ja välillä kirkkaampaa verta..niukasti. Eikä ole mitään kipuja mahassa. Selän puolella kylläkin kunnen tiedä mikä olisi hyvä asento!
Pliis help me! :/