varjoni raskauden yllä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paksuNA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paksuNA

Vieras
ihana. vihdoin ja viimein raskaustesti oli positiivinne ja nyt siis menossa rv10. tosin, näytän yhtä pallolle kuin olisi viimeinen kolmannes menossa. nolottaa, kun ihmiset kysyy että milloin syntyy? syksyllä? aina joudun vastaamaan että ei..vasta ensi vuoden puolella. mahani on iso pallo, ennen se oli löysä pallo nyt kiinteä ja iso. nälkä minulla on koko ajan. siis koko ajan. ja sitten oksettaa jos ei syö. eikä porkkanat ym. terveelliset auta nälkään vaan leipää ja juustoa tms. paino on noussut jo nyt 2kg.
tupakan lopetin myös, tosin tänään olen yhden polttanut kun tuli niin paha mieli nuista nyt jo nuin iso maha onkohan kaksoset kommenteista. vaikka eihän tämä vielä edes oikeastaan näy vaikka toinen onkin.
olen jopa valhedellut olevani pidemmällä kuin olenkaan, säälittävää tiedän. mutta en oikein pääse nauttimaan raskaudesta kun pitää yrittää vetää mahaa sisään. odotan vain että viikkoja tulis enemmän niin voi oikeestikin sanoa että joo olen raskaana ja siksi iso maha. ;(
piti saaha johonkin purkaa. miehelle en kehtaa sanoa tästä.

Oletko varma ettei ole ne kaksoset tulossa? :)

Mutta joo, tiedän tunteen. Ekasta maha alkoi näkyä ulkopuolisille noin rv 20 tienoilla ja olinkin ihan järkyttynyt kun tokasta monet huomasi jo rv 8 tienoilla. Se pömpötti kyllä ihan hurjasti jo silloin.

Kyllä se siitä tasoittuu kun viikkoja kertyy. :) Nauti masustasi äläkä välitä muiden kommenteista... ja pysy tiukkana tupakan kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja menninkäistyttö:
Mullakin paisui heti alussa, mutta se on kuulemma suurimmaksi osaksi turvotusta vielä siinä vaiheessa.

Joo, eihän se tietenkään vielä kohtu ole mikä ulospäin näkyy. Mutta varmaan kun on kerran ollut jo se vauvamasu ja paikat venyneet sopiviksi, niin seuraavalla kierroksella se maha on alusta alkaen jo ihan "oikean" mallinen. Tai mulla ainakin oli, ei se kaikilla varmaan samalla tavalla mene.

mulla oli kunnon kumpu jo rv8. ja silloin ku odotin kaksosia niin maha näkyi miltei heti. mä olen tällänen ku olen ja piste siihen ei muiden tarvi puuttua! ole säki sellaine ku olet ja kanna masusi ylpeydellä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toiset ne odottaa innolla, että maha kasvaisi mahdollisimman nopeasti. Toiset sitten hermostuu ja ottavat oikeudekseen sytyttää tupakankin palamaan :(

No niinpä! Aivan hirveän itsekästä. :(
Kauan toivottu raskaus ja pilaa(riskeeraa) sen tupakoimalla

Yhteistyössä