"Värkin" ulkonäkö synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Onko kaikilla naisilla tuo alapää oudon näköinen ekan synnytyksen jälkeen? Aikaa synnytyksestä vajaa kuukausi ja erehdyin katsomaan tuonne alakertaan peilin kanssa. Tavallaan "värkin" sisäpuolelle näkee paremmin, ne limakalvot tms. "tursuaa" sieltä jotenkin oudosti. Samoin väliliha näyttää kummalta kun sinne tehtiin episiotomia. Jääkö tuo alapää kumman näköiseksi? meillä ollaan harrastettu ennen suuseksiä, en tiedä ilkeääkö tuota enää miehelle näyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja ellipsi:
meillä ainaskin seksi parani synnytyksen jälkeen vaikka mies oli ihan jalkopäässä kattomassa kun neiti syntyi =)

Meillä myös! Eikä kuulemma näyttänyt ollenkaan pahalta kun pää alkoi syntymään (itse en olisi voinut katsoa!)

tytön synnytyksestä on nyt kulunut puolivuotta, ja mulla ainakin alapään ulkonäkö muuttu siitä mitä se oli ennen synnytystä. sisemmät häpyhuulet on tulleet enemmän ulos ja muutenkin näyttää erilaiselta mutta ei se tahtia haittaa :)

Ei ole kyllä aavistustakaan miltä se nyt näyttää mutta minusta se ruusun terälehdet on muutenkin vähän liian sievä ja romantisoitu kuvaus tuosta kudoskasasta mikä naisen alapäässä on :whistle:

No mä en halunnut vilkaista koko värkkiä vähään aikaan synnytyksen jälkeen, mutta ihan on samalla lailla miehelle kelvannut kuin ennenkin. :saint:
(enkä kyllä antanut sen katsella vauvan ulostuloa, enkä tule antamaan toisessakaan synnytyksessä.. )

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Ei ole kyllä aavistustakaan miltä se nyt näyttää mutta minusta se ruusun terälehdet on muutenkin vähän liian sievä ja romantisoitu kuvaus tuosta kudoskasasta mikä naisen alapäässä on :whistle:

riippuu naisesta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:

riippuu naisesta ;)

No sanottakoon sitten niin että yhtään kaunista en ole nähnyt ja on niitä nyt varmaan satoja tullut nähtyä :whistle: Mutta ei hivele minun silmää, oli sitten synnytetty tai ei :D

Minulla ei ollut mitään mielenkiintoa vilkaistakaan oman synnytykseni jälkeen, että miltä tuolla alaosastolla näyttää. Sain 3.-4. asteen repeämät, niin arvelin, että parempi, kun en sinne kurki. :/ Mutta kyllä se siitä aikanaan palautui.

Missä viel tehdään eppari välilihaan?
Jättäähän ne synnytykset jälkensä värkkiin. Mutta miksi sitä ei enään kehtais esitellä? Onhan sieltä puserrettu vauva ulos, joten miksi sen pitäis samalta näyttää kun ennen synnytystä?

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Jättäähän ne synnytykset jälkensä värkkiin. Mutta miksi sitä ei enään kehtais esitellä? Onhan sieltä puserrettu vauva ulos, joten miksi sen pitäis samalta näyttää kun ennen synnytystä?

No aika monessakin paikassa tehdään.
Eikö se tehdä ihan silloin kun siltä näyttää,ei turhaan.

"mahdollisimman luonnollista" sanoi kätilö..

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:

Täällä epparia ei tehdä välilihaan, koska siinä on kuulemma riski että jos repee epparin kohdalta niin saattaa revetä peräaukkoon asti :/
Ja vinottain tehty eppari kuulemma paranee paremmin.
Ja sitä epparia ei tehdä kun JOS on ihan pakko. Repeämät kuulemma paranee epparia nopeammin.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
no minulla tehtiin eppari kuulemma kun näytti siltä että ilman sitä repeää ja pahasti, lisäksi ponnistusvaihe kesti yli tunnin..

Sori mä käsitin varmaan väärin :D
Siis kun ennen muinoin eppari tehtiin sinne välilihaan eli suoraan peffanreikää kohti. mutta nykysin se tehdään (ainakin täällä) vinottain. Eli ei siihen nahkarepaleeseen ;)
En mä ihmetellyt että eppareita tehtäisiin. Itsellenikin on sellainen tehty.

Täällä epparia ei tehdä välilihaan, koska siinä on kuulemma riski että jos repee epparin kohdalta niin saattaa revetä peräaukkoon asti :/
Ja sitä epparia ei tehdä kun JOS on ihan pakko. Repeämät kuulemma paranee epparia nopeammin.

Onko se sitten joskus tehty suoraan alas päin? :O
Täälläkin siis nuin vinottain,mutta puhutaan ihan välilihan leikkaamisesta.
Ja näin siis nuissa muissakin paikoissa joissa olen käynyt.

Onko se sitten joskus tehty suoraan alas päin? :O
Täälläkin siis nuin vinottain,mutta puhutaan ihan välilihan leikkaamisesta.
Ja näin siis nuissa muissakin paikoissa joissa olen käynyt.

Joo on se tehty aikasemmin suoraan alas.
Mä jotenkin aina ajattelen että väliliha on todellakin siinä värkin ja hanuriaukon välissä.

Joo on se tehty aikasemmin suoraan alas.
Mä jotenkin aina ajattelen että väliliha on todellakin siinä värkin ja hanuriaukon välissä.

Joo mä en osannut edes ajatella noin,kun niin olen aina kuullut puhuttvan että välilihaan.Ja olen tiennyt että se tehdään silti tuonne sillain vinottain.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Näyttäähän tuo vähän erilaiselta kuin ennen, mutta ei se ole haitannut meitä kumpaakaan. EN minä silti sitä rumaksi sanoisi. Ihan perus pimppi. :D

Hyvin sanottu!! Minulla ja vaati aikaa tottua tähän uuteen "ilmeeseen" tuolla alhaalla. Häpyhuulet extraulkonevat ja tummat. Koko värkki aukeaa helposti hiemankin jalkoja levittäessä. treenaan edellee geishakuulilla ahkerasti, vaikka synnytyksestä yli 2v.
Mies tykkää ja sai minut taas pitämään "värkin" karvattomana kuten se oli ennen neidin syntymääkin.

Yhteistyössä